Asistent manger - linie de produs turisme
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal:
- Studii superioare finalizate;
- Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint) la nivel avansat;
- Limba engleză (scris si vorbit) – nivel avansat;
- Experiență anterioară într-un post similar de minim 3 ani;
- Cunoștințele din industria de anvelope reprezintă un avantaj dar nu este un criteriu eliminatoriu;
- Abilitati de comunicare și relaționare, atât în interiorul companiei (inter și intra-departamental) cât și în exteriorul acesteia (furnizori, instituții etc);
- Capacitate de a organiza și coordona un număr mare de informații și atenție la detalii;
- Gândire analitică, orientată către analiza corectă a datelor numerice și ale altor tipuri de informații;
- Abilități bune de prioritizare a sarcinilor și proiectelor;
- Dorință continuă de dezvoltare individuală.
Ce iti oferim:
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, creativ si provocator;
- O echipa prietenoasa si sprijinitoare, gata sa te ajute sa atingi potentialul maxim;
- Oportunitati de avansare in cadrul companiei pe masura ce iti demonstrezi competentele si abilitatile;
- Tichete de masa in valoare de 30 ron/zi lucrata;
- Vouchere de vacanta in valoare de 250 ron/luna.
Descrierea jobului
- Intocmirea de rapoarte de vanzari si diverse rapoarte solicitate de furnizori;
- Intocmirea si actualizarea tabelelor cu ︃︁︄︁︃︅︂︇date statistice pentru achizitii sezoniere;
- Intocmirea si actualizarea preturilor de achizitii si vanzari;
- Urmarire preturi concurenta;
- Intocmirea si actualizarea bonusurilor de primit de la furnizori si acordarea catre clienti;
- Intocmirea formularelor pentru precomenzi;
- Transmite colegilor din departamentul comercial informații primite de la furnizori cu privire la achizițiile viitoare, campanii și termini comerciali;
- Intocmirea impreuna cu managerul de linie de produs a strategiei anuale, periodice si zonale;
- Urmarirea realizarii planului de vanzari.
- Intocmirea de raportari de controlling prestabilite;
- Elaborarea materialului necesare pentru participarea la licitatii pe baza instructiunilor primite;
- Colaborare si modelarea si intocmirea campaniilor de marketing.
Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa - oricând.
Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere
Descrierea companiei
M&CO HR Services, parte a grupului M&CO, este o companie tânără formată dintr-o echipă de profesionaliști care se află în continuă dezvoltare. Aceasta își dedică toate mijloacele necesare pentru a asigura fiecărui client servicii de Resurse Umane la cele mai înalte standarde. Scopul nostru este să oferim partenerilor noștri strategii, rezultate și idei inovatoare pentru problemele ce pot apărea în domeniul Resurselor Umane, expertiza noastră acoperind toate ariile acestui sector.