Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Asistent manager

HIGH LIFE EDUCAȚIE S.R.L.
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

Avem nevoie de o Asistentă cu experiență, care poate să găsească resursele necesare pentru a-și duce treaba la bun sfârșit și care știe să preia sarcini înainte de a-i fi delegate. O asistentă care poate fi rotița care pune în mișcare lucrurile, indiferent dacă sunt ele mari sau mici si care știe să își facă managerul de 3 ori mai productiv.
Dacă ai experiență pe acest rol, ești o fire descurcăreață și îți place să faci lucrurile să se întâmple, atunci acest rol este pentru tine.

Vreau să spun că avem nevoie de o persoană care:
  • a mai avut acest rol minim 1 an;
  • descurcăreață care este proactivă, iar superputerea ei este organizarea;
  • a mai administrat calendare cu evenimente și notificări;
  • comunică cu ușurință și nu se plictisește să scrie sau să sune clienții;
  • găsește resursele necesare pentru a-și duce treaba la bun sfârșit și știe să preia sarcini înainte de a-i fi delegate;
  • are abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
  • vorbeaște și să scrie bine în română și în engleză;
  • este prietenă bună cu Laptop-ul/PC-ul și se descurcă fluent cu platforme de genul Google Drive, softuri de CRM, Teachable;
  • nu în ultimul rând, învață repede și se adaptează chiar dacă apar situații neprevăzute sau sarcini noi pe care nu știe încă cum să le rezolve.
Ce ne dorim de la tine este să faci lucrurile să se întâmple – poate aparent lucruri minore ca răspunsul la un mail sau rezervarea unui zbor – dar fără de care nu se poate și care atunci când nu sunt făcute țin pe loc proiecte foarte mari.​

Descrierea jobului

Responsabilitățile tale vor fi…
  • să administrezi un calendar cu evenimente și notificări;
  • să comunici constant cu clienții pentru confirmarea și reconfirmarea întâlnirilor;
  • să găsești resursele necesare pentru a-ți duce treaba la bun sfârșit și să preiei sarcini înainte de a-ți fi delegate;
  • să programezi întâlnirile online (pe Zoom sau alte platforme) și să furnizezi tuturor celor implicați detaliile complete;
  • să planifici și să programezi workshop-uri;
  • să oferi asistență în crearea materialelor, editarea slideurilor și transcrierea conținutului acestora;
  • să verifici stadiul sarcinilor delegate către alte persoane și să te asiguri de finalizarea acestora;
  • să răspunzi la mailuri repede ( în română și în engleză);
  • să răspunzi la comentarii și întrebări pe platformele noastre de Social Media (Facebook, Instagram, You Tube) menținând un limbaj coerent cu brandul nostru;
  • să organizezi călătoriile și activitățile personale ale Stelei;
  • să oferi asistență în editarea video, corectarea textelor, crearea de stories video, subtitrări și editarea slide-urilor;
  • să gestionezi o cantitate mare de informații (texte, audio) și să le organizezi;
  • să lucrezi în Google Drive, CRM, Typeform, Teachable, iar atunci când nu avem un soft să găsești unul potrivit pentru ce avem de făcut.
Deci, nu aplica dacă:

❌ nu vorbești și nu scrii bine în engleză și română;

❌ nu ai mai administrat calendare complexe;

❌ nu ești organizată, iar superputerea ta este alta decât atenția la detalii;

❌ nu îți place să răspunzi la mailuri;

❌ nu te simți confortabil să răspunzi la comentarii pe rețelele de Social Media;

❌ nu ești prietenă bună cu calculatorul și nu ai mai lucrat cu softuri ca Google Drive, softuri de CRM;

❌ nu inveți repede și te sperie situațiile neprevăzute sau sarcinile noi pe care la început, nu știi cum să le rezolvi și trebuie să găsești singură soluții.

❌ și, nu în ultimul rând, nu aplica dacă nu te poți manageria singură mult timp, având rolul și obiectivele bine definite.

Iar acum, dacă încă ești cu mine…

…și dacă bifezi toate lucrurile de care am vorbit mai înainte și dacă vrei să contribui la misiunea noastră, atunci uite ce ai de făcut ca să aplici pentru acest job:

1.Completează formularul de mai jos;
2.Dacă toate lucrurile sunt ok, trecem la următorul pas unde vom avea întrebări mai detaliate;
3.Dacă și acolo suntem ok atunci trecem la pasul următor – să ne cunoaștem;
4.Dacă trecem de asta, cu siguranță vom găsi o soluție de remunerație care să ne pună pe aceeași pagină și să putem lucra împreună.

Așa că, dacă bifezi toate punctele enumerate anterior, te invit să aplici! Abia aștept să te cunosc!

Descrierea companiei

Producem si promovam cele mai de top cursuri online in domeniul marketingului si vanzarilor.

Misiunea noastra este sa ajutam 100.000 de femei sa castige minim 3000-6000 euro pe luna prin programele noastre.

Pentru ca suntem intr-o crestere extraordinara si avem foarte multi oameni interesati sa participe in programele noastre, caci online-ul este REGELE, nu-i asa? Suntem in cautare de reprezentanti de vanzari pentru programele noastre.

Căutăm reprezentați care să câștige procentual din fiecare vânzare făcută.

𝘾𝙖̆𝙪𝙩𝙖̆𝙢 𝙤𝙖𝙢𝙚𝙣𝙞 𝙚𝙭𝙩𝙧𝙚𝙢 𝙙𝙚 𝙢𝙤𝙩𝙞𝙫𝙖𝙩̦𝙞, 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙫𝙤𝙧 𝙨𝙖̆ 𝙘𝙖̂𝙨̦𝙩𝙞𝙜𝙚 𝙘𝙪 𝙢𝙪𝙡𝙩 𝙥𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙪𝙣 𝙨𝙖𝙡𝙖𝙧𝙞𝙪 𝙢𝙚𝙙𝙞𝙪 𝙙𝙞𝙣 𝙍𝙤𝙢𝙖̂𝙣𝙞𝙖.

Dacă ești interesat să te alături echipei mele te invit să aplici chiar acum.
Publicat 3 Mart. 2025Reactualizat 3 Mart. 2025Expiră 10 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.