Candidatul Ideal
- cunoştinţе dе operarе PC (Word, Excel - obligаtoriu)
- aptitudini organizatorice
- capacitate de analiză și sinteză
- аbilităţi dе comunicаre și relaționare
- domiciliul stabil in Orăştiе sаu în locаlităţilе învecinatе
Descrierea jobului
- asigură suport organizatoric și menține legătura cu echipa de specialiști marketing din teren
- verifică și centralizează date, informații din rapoartele de evaluare primite de la echipa din teren
- realizează rapoarte specifice compartimentului
Activitatea se desfasoara la sediul societatii din Orastie
Beneficii:
-mediul de lucru plăcut și dinamic care completează pachetul salarial format din salariu de încadrare și tichete de masă.
Descrierea companiei
Povestea Fares începe de pe timpurile strămoşilor daci, care ştiau multe minuni despre plante, sănătate şi viaţă. A renăscut în 1929, la poalele Sarmizegetusei, în mâinile vizionarului farmacist Farago, care şi-a dedicat viaţa plantelor medicinale.
În prezent, lucrurile bune sunt create exact în acelaşi loc în care Andrei Farago a pornit în această călătorie, iar plantele sunt cultivate pe zeci de hectare întinse în afara Orăştiei, în aer proaspăt.
Calitatea produselor Fares este prioritatea fiecărui membru din echipa Fares. Ca orice lucru preţios, calitatea se obţine doar cu multă perseverenţă şi respectând principiile care ne-au adus încrederea clienţilor noştri.