Candidatul Ideal
Studii superioare
Abilitati excelente de organizare, planificare si gestionare a timpului de lucru;
Capacitate de analiza si sinteza, atentie pentru detalii
Excelente abilitati de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate si munca in echipa;
Experienta relevanta intr-un post similar – minim 1 an
Foarte bune cunostinte operare PC (Excel avansat), pregatire rapoarte si analiza acestora
Persoana dinamica, proactiva, orientata spre solutii
Seriozitate, responsabilitate
Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat
Permis auto categoria B - avantaj
Abilitati excelente de organizare, planificare si gestionare a timpului de lucru;
Capacitate de analiza si sinteza, atentie pentru detalii
Excelente abilitati de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate si munca in echipa;
Experienta relevanta intr-un post similar – minim 1 an
Foarte bune cunostinte operare PC (Excel avansat), pregatire rapoarte si analiza acestora
Persoana dinamica, proactiva, orientata spre solutii
Seriozitate, responsabilitate
Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat
Permis auto categoria B - avantaj
Descrierea jobului
Stabileste impreuna cu Directorul general programul zilnic al activitatilor care ii revin
Intocmeşte agenda de intalniri zilnice a Directorului general
Convoaca participantii, participa la diverse intalniri /sedinte si asigura redactarea documentelor.
Asigura protocolul în cadrul întâlnirilor.
Organizeaza arhiva contractelor cu toti clientii companiei si actualizeaza permanent evidenta acestor contracte in format fizic si electronic.
Arhiveaza corespondenta /documentele pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii.
Asigură tehnoredactarea anumitor documente interne (emise intre departimente) şi externe (adrese, note interne, rapoarte, procese-verbale, etc.);
Colaboreaza cu Departament Juridic si ofera suport pentru arhivarea documentelor.
La solicitarea Directorului general, ofera suport administrativ celorlalte departamente: Achizitii, Vanzari, Marketing, HR, secretariat.
Centralizeaza informatiile care ii parvin, le prelucreaza si le prezinta Directorului general in forme clare si accesibile.
Transmite complet, corect si in timp util toate informatiile catre destinatari.
Intocmeşte agenda de intalniri zilnice a Directorului general
Convoaca participantii, participa la diverse intalniri /sedinte si asigura redactarea documentelor.
Asigura protocolul în cadrul întâlnirilor.
Organizeaza arhiva contractelor cu toti clientii companiei si actualizeaza permanent evidenta acestor contracte in format fizic si electronic.
Arhiveaza corespondenta /documentele pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii.
Asigură tehnoredactarea anumitor documente interne (emise intre departimente) şi externe (adrese, note interne, rapoarte, procese-verbale, etc.);
Colaboreaza cu Departament Juridic si ofera suport pentru arhivarea documentelor.
La solicitarea Directorului general, ofera suport administrativ celorlalte departamente: Achizitii, Vanzari, Marketing, HR, secretariat.
Centralizeaza informatiile care ii parvin, le prelucreaza si le prezinta Directorului general in forme clare si accesibile.
Transmite complet, corect si in timp util toate informatiile catre destinatari.
Descrierea companiei
Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică.
Suntem o companie românească de import și distribuție pentru piața medicală având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor.
Cu peste 10 ani de experiență în vânzări, în România, dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.
Joburi similare