Candidatul Ideal
AMT SRL angajeaza pentru clientul său din Iași un Asistent Manager motivat și organizat, dornic să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste.
Cerințe:
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Cunoștințe avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office;
- Abilități excelente de organizare, comunicare și atenție la detalii;
- Atitudine proactivă și orientare către soluții.
- Limba engleza nivel avansat
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Gestionarea agendei managerului și organizarea întâlnirilor;
- Pregătirea rapoartelor, documentelor și corespondenței necesare;
- Monitorizarea și coordonarea diverselor activități administrative; ︁︃︅︉︈︇︁︄︅
- Comunicarea eficientă cu partenerii, clienții și colegii;
- Menținerea unei bune organizări a documentației și arhivei.
- Salariu competitiv;
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesional și prietenos;
- Dezvoltare profesională continuă și posibilități de avansare;
- Sprijin și resurse pentru a-ți îndeplini obiectivele.
Descrierea companiei
AMT SRL este o agenție de muncă temporară cu capital integral românesc, autorizată de Ministerul Muncii din România, formată dintr-o echipă de recrutori, inspectori, avocați și contabili care oferă soluții strategice pentru gestionarea resurselor umane. Obiectul principal de activitate este de contractare, pe baze temporare a personalului, cunoscut și ca leasing de personal dar oferim și alte servicii precum recrutare si selecție, administrare personal, evaluare personal, servicii de payroll și consultanță în legislația muncii.
Publicat
26 Nov. 2024
Reactualizat
26 Nov. 2024
Expiră
26 Dec. 2024
Joburi similare