Candidatul Ideal
Cerinte:
- Bune abilitati de comunicare in limba romana si in limba engleza
- Cunostinte MS Office
- Experienta in contabilitate
- Cunostinte in folosirea platformei QuickBook
- Persoană responsabilă, ordonată, corectă și serioasă;
- Abilitati de prioritizare a activității și respectare a termenelor limită
- Disponibil sa lucreze pentru o perioada determinata
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Preluarea, directionarea apelurilor telefonice, mesajelor;
- Pregatirea scrisorilor, e-mailurilor, prezentărilor și rapoartelor;
- Printarea, fotocopierea, arhivarea documentelor relevante (posta, e-mail, fax);
- Organizarea agendei zilnice cu intalniri si sedinte;
- Organizarea, participarea si executarea intalnirilor de echipa;
- Traducerea conversatiilor si documentelor Romana-Engleza, Engleza-Romana (ocazional)
- Administrarea si mentinerea biroului in conditii bune si achizitionarea consumabilelor de birou
- Actulizarea datelor personale ale angajatilor (cand este necesar)
- Mentinerea unei bune colaborari cu contabilul extern (sau alt consultant) si pregatirea documentelor financiare si administrative spre verificare lunar.
- Lucrul cu banii in numerar si mentinerea evidentei cheltuielilor.
- Efectuarea transferurilor bancare la nevoie.
Descrierea companiei
Asociatia Vecinii Buni (Good Neighbors Romania) este o organizatie non-profit, umanitara, defasurandu-si activitatea in Romania avand scopul de a oferi ajutor psihosocial si umanitar persoanelor vulnerabile aflate in nevoie. Aceasta organizatie a fost infiintata in Coreea de Sud si este recunoscuta international, activand in peste 42 de tari, inclusiv in Romania din anul 2022. Majoritatea angajatilor sunt de nationalitate straina, de aceea este necesar ca persoanele ce doresc sa lucreze in cadrul Asociatiei Vecinii Buni sa fie vorbitoare de limba engleza la un nivel mediu spre avansat.