Asistent Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal va colabora direct cu doamna manager al departamentului financiar și va interacționa cu echipa noastră, având un stil de lucru calm și diplomatic!
Descrierea jobului
• Studii universitare finalizate; reprezintă un avantaj studiile în domeniul juridic.
• Cunoștințe avansate de operare a pachetului ︁︀︈︈︈︈︁︉︂Microsoft Office (Word și Excel).
• Permis de conducere categoria B, fără incidente, șofer activ.
• Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat.
• Abilități excelente de organizare și comunicare.
• Atenție la detalii.
• Implicare activă în rezolvarea problemelor.
Responsabilități [⬇️]
• Întâmpinarea clienților la recepția companiei.
• Prezentarea modalității de colaborare dintre clienți și Kontto.
• Executarea sarcinilor atribuite de managerul departamentului financiar.
• Asigurarea fluxului de informații relevante între departamente.
• Organizarea agendei zilnice a managerului financiar.
• Participarea la întâlniri și ședințe de lucru.
• Recuperarea documentelor contabile de la sediul clienților.
• Predarea documentelor necesare la instituțiile statului: ANAF, Casa de Pensii, AJOFM, ITM, Casa de Sănătate etc.
• Menținerea corespondenței cu birourile notariale pentru întocmirea procurilor/documentelor necesare.
• Elaborarea listei de achiziții lunare (papetărie, apă, cafea, dosare medicale, fișe de protecția muncii etc.).
• Redactarea și transmiterea documentelor către partenerii de afaceri Kontto.
• Crearea de proceduri de lucru între departamentele companiei.
• Înrolarea clienților noi în platforma SPV.
Dacă ai între 25 și 35 de ani, ești orientat către soluționarea problemelor și ai o atenție deosebită la detalii, te invităm să ne trimiti CV-ul tău, la adresa hr@kontto.ro.
*Doar CV-urile cu fotografie vor fi considerate pentru selecție.
Așteptăm cu interes să ne cunoaștem!
Descrierea companiei
Despre KONTTO
Cu o activitate continuă încă din 1986, astăzi, ne putem mândri că formăm o echipă de specialiști dedicați, gata sa întâmpine orice provocare cu profesionalism și soluții personalizate pentru nevoile fiecărui client.
Oferim informație financiar-contabilă clară, concisă și suficientă pentru a te ajuta să iei cele mai bune decizii de business.
Serviciile noastre presupun un tip de contabilitate managerială ce oferă informații relevante pentru fundamentarea deciziilor.
Îți explicăm de ce ai obținut anumite rezultate și îți dăm soluții practice pentru a le îmbunătați.
Ne asigurăm că ai constant o imagine clară a realității economice și a felului în care ea se aplică în propriul business.
Prin cunoștinte de marketing, vânzări și management operațional, analizăm afacerile în ansamblul lor și suntem un partener strategic pentru clienții noștri.
Fie că ești la început de drum și vrei să pui bazele unei afaceri sau că ai deja un business și vrei să crești constant, îți oferim siguranță, stabilitate și claritate în luarea deciziilor.