Asistent Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- competente in comunicare;
- competente in organizarea si arhivarea documentelor;
- cunostinte in MS Office ( Excel)
- atitudine proactiva si capacitate de a prioritiza si gestiona simultan mai multe activitati si proiecte;
- capacitate de a gestiona furnizori si de a coordona diverse activitati operationale;
- capacitatea de a rezolva probleme, de a anticipa nevoile echipei si de a reactiona prompt la schimbarile de planuri;
- permis de conducere cat B.
Ca și trăsături de personalitate, ar trebui să fii:
1. Responsabil;
2. Implicat, persuasiv;
3. Rapid în reacții, dinamic;
4. Organizat și planificat;
5. Atent la detalii;
6. Orientat spre rezultate.
Descrierea jobului
- suport zilnic pentru managerii companiei ;
- gestionarea si arhivarea documentelor pentru fiecare ︁︈︂︁︆︄︂︁︂︂proiect ;
- colaborarea cu arhitecti, ingineri, furnizori si constructori pentru a alinia activitatile conform obiectivelor proiectului si cerintelor legale;
- actualizarea si completarea documentatiilor necesare unui proiect;
- colaborarea cu contabilul si juristul companiei pentru gestionarea documentelor legale aferente platilor;
- sprijin in gestionarea relatiei cu partenerii companiei.
Beneficiile tale:
Salariu fix + bonusuri de performanta;
Sprijin constant pentru a face performata.
Descrierea companiei
DE CE FideliaCasa?
Responsabilitate + Munca = Incredere
Fidelitate = Incredere + Consecventa
Pentru că îți oferim SIGURANȚĂ : suntem de 22 ani pe piața imobiliară ieșeană și funcționam în 2 puncte de lucru.
Pentru că îți oferim un MEDIU PROFESIONIST de lucru, bine organizat și cu o structură organizațională bine definită. Pentru că există LOGISTICĂ și condiții de muncă propice pentru a-ți face jobul la cele mai înalte standarde și la maximum de performanță.