Asistent Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Absolvent studii superioare.
- Minim 5 ani experienta anterioara in rol similar, preferabil in santiere constructii.
- Bune abilitati de operare a calculatorului (Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook).
- Persoana cu bune abilitati de comunicare si relationare cu oameni cu diverse nivele de educatie si socio-culturale.
- Demonstreaza atentie la detalii si preocupare pentru calitatea muncii sale.
- Persoana proactiva, de incredere, cu spirit de echipa.
- Capacitatea de a intelege si a anticipa necesitatile clientilor interni.
- Persoana organizata, cu bune abilitati de rezolvare a problemelor si orientata catre rezultate.
- Disponibilitate lucru in santier constructii.
- Vorbitor fluent limba romana; cunoasterea limbii engleze – nivel avansat.
Descrierea jobului
Cautam coleg/a pentru extinderea echipei ce va fi implicata in executia unui proiect emblematic - proiectul Magistrala de ︁︀︂︃︃︇︁︆︄Metrou M6 Lot 1.2!
Asistent Managerul va lucra indeaproape cu Managerul de Proiect si cu echipa aferenta proiectului, efectuand activitati administrative si secretariale.
Responsabilitati principale
- Efectueaza lucrari de registratura generala – documente intrate, iesite, note interne, procese verbale etc.
- Lectureaza corespondenta primita, o inregistreaza, o prezinta conducerii; responsabil cu sortarea si distribuirea corespondendei; responsabil cu arhivarea (suport hartie si electronic) a corespondentei si mesajelor primite.
- Redacteaza corespondenta (si completeaza date in contracte, de tipul: date de identificare companii semnatare, numele semnatarilor etc), se asigura de obtinerea semnaturilor necesare din partea conducerii, de inregistrarea si transmiterea prin fax, email etc.
- Repartizeaza si urmareste solutionarea corespondentei, conform dispozitiei rezolutive.
- Urmareste semnarea contractelor cu colaboratorii (monitorizeaza circuitul de semnare).
- Difuzeaza in companie deciziile si instructiunile cu caracter de circulara.
- Traduce acte si materiale documentare din si in limba engleza.
- Preia si directioneaza apeluri telefonice.
- Tine evidenta necesarului de consumabile si situatia consumabilelor cumparate pentru birourile aferente proiectului.
- Se ocupa de aspectele legate de deplasarile personalului din proiect (rezervari bilete avion si tren, cazari, etc.).
- Responsabil cu primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; asigura protocolul in cadrul intalnirilor.
- Ofera suport in asigurarea legaturilor dintre personalul companiei noastre si partenerii din alte companii.
- Se implica activ in organizarea de evenimente ale Companiei.
- Ofera suport in pregatirea documentelor solicitate pentru Claim-uri.
- Preia/ distribuie/ trimite toate documentele de Resurse umane din santier si le preda catre salariati/sediu.
- Tine evidenta prezentei la lucru a personalului aferent proiectului (centralizeaza pontajele personalului aferent proiectului).
- Bonuri de masa.
- Abonament medical clinica privata.
- Decont transport.
- Laptop si telefon de companie.
- Zile suplimentare de concediu de odihna pentru angajatii cu vechime.
- Perspective de dezvoltare profesionala.
- Activitati recreative cu echipa.
- Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa de profesionisti, intr-o companie cu traditie si renume!
Descrierea companiei
Infiintata in 1991 cu capital integral privat, SOMET SA este o companie cu traditie si experienta pe piata romaneasca, specializata in lucrari mari de infrastructura subterana si cu vasta experienta in constructii civile.
De-a lungul traiectoriei profesionale, SOMET s-a detasat pe piata de constructii din Romania ca si companie specializata in constructii de metrou, mentinandu-si pana in prezent pozitia de lider in acest domeniu.
DIN PASIUNE PENTRU PERFORMANTA