Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate
Minim 2 ani experiență într-o poziție similara
Persoană organizată, cu o bună capacitate de analiză și sinteză
Bune abilități de comunicare, amabilă și cu atitudine proactive
Persoană discretă în relația cu clienții; păstrează confidențialitatea informațiilor
Utilizator experimentat al pachetului MS OfficeCandidatul Ideal:
Studii superioare finalizate
Minim 2 ani experiență într-o poziție similara
Persoană organizată, cu o bună capacitate de analiză și sinteză
Bune abilități de comunicare, amabilă și cu atitudine proactive
Persoană discretă în relația cu clienții; păstrează confidențialitatea informațiilor
Utilizator experimentat al pachetului MS Office
Minim 2 ani experiență într-o poziție similara
Persoană organizată, cu o bună capacitate de analiză și sinteză
Bune abilități de comunicare, amabilă și cu atitudine proactive
Persoană discretă în relația cu clienții; păstrează confidențialitatea informațiilor
Utilizator experimentat al pachetului MS OfficeCandidatul Ideal:
Studii superioare finalizate
Minim 2 ani experiență într-o poziție similara
Persoană organizată, cu o bună capacitate de analiză și sinteză
Bune abilități de comunicare, amabilă și cu atitudine proactive
Persoană discretă în relația cu clienții; păstrează confidențialitatea informațiilor
Utilizator experimentat al pachetului MS Office
Descrierea jobului
Indeplineste activităților zilnice de secretariat.
Preia și directioneaza apelurilor telefonice.
Primeste vizitatorii și anunta persoanele de contact din companie.
Asigura protocolul în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice.
Preia, înregistreaza, distribuie corespondenta, coletele firmelor de curierat, mesajele primite din partea partenerilor, ale clienților și ale celorlalți angajați, catre destinatari.
Redacteaza corespondenta de afaceri necesară desfășurării activității zilnice.
Asigura transmiterea documentelor prin poștă, fax, e-mail catre colaboratori.
Actualizeaza baza de date pentru documente.
Efectueaza rezervări la hotel in tara si strainatate, rezevari bilete avion etc.
Elaborareza și redacteaza documente și situații cerute de management.
Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei.
Intocmeste dosare de lucrari: copii dupa facturi, garantii, declaratii conformitate.
Inregistreaza/arhiveaza contracte.
Tine la zi dosarul cu actele companiei.
Tine evidenta tuturor autorizatiilor pe care firma le detine, si urmareste data de expirarea a acestora
Intocmeste dosarul complet al fiecare autovehicul si tine evidenta acestora. Asigura corespondenta cu colaboratorii pe linie de parc auto.
Tine evidenta autoturismelor si scadentele pentru RCA/Rovinieta/ITP.
Efectueaza programarile pentru medicina muncii si tine evidenta datelor de expirarea a acestora.
Lanseaza comenzi de echipamente de lucru si protectie.
Se ocupa cu relatia dintre companie si firma care furnizeaza servicii (IT, telefonie mobila, utilitati etc).
Efectueaza programari pentru interviuri.
Lanseaza comenzi pentru rechizite, cartuse, imprimante, cafea, apa-protocol, produse curatenie, apa-dozator birou si santiere.
Intocmeste/urmareste condica de prezenta a personalului.
Efectueaza diverse activitati de contabilitate primara.
Inregistreaza si tine evidenta tuturor documentelor cu regim special din cadrul companiei.
Asigura suport Directorul General in relatia cu casa de avocatura cu care compania are contract.
Preia și directioneaza apelurilor telefonice.
Primeste vizitatorii și anunta persoanele de contact din companie.
Asigura protocolul în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice.
Preia, înregistreaza, distribuie corespondenta, coletele firmelor de curierat, mesajele primite din partea partenerilor, ale clienților și ale celorlalți angajați, catre destinatari.
Redacteaza corespondenta de afaceri necesară desfășurării activității zilnice.
Asigura transmiterea documentelor prin poștă, fax, e-mail catre colaboratori.
Actualizeaza baza de date pentru documente.
Efectueaza rezervări la hotel in tara si strainatate, rezevari bilete avion etc.
Elaborareza și redacteaza documente și situații cerute de management.
Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei.
Intocmeste dosare de lucrari: copii dupa facturi, garantii, declaratii conformitate.
Inregistreaza/arhiveaza contracte.
Tine la zi dosarul cu actele companiei.
Tine evidenta tuturor autorizatiilor pe care firma le detine, si urmareste data de expirarea a acestora
Intocmeste dosarul complet al fiecare autovehicul si tine evidenta acestora. Asigura corespondenta cu colaboratorii pe linie de parc auto.
Tine evidenta autoturismelor si scadentele pentru RCA/Rovinieta/ITP.
Efectueaza programarile pentru medicina muncii si tine evidenta datelor de expirarea a acestora.
Lanseaza comenzi de echipamente de lucru si protectie.
Se ocupa cu relatia dintre companie si firma care furnizeaza servicii (IT, telefonie mobila, utilitati etc).
Efectueaza programari pentru interviuri.
Lanseaza comenzi pentru rechizite, cartuse, imprimante, cafea, apa-protocol, produse curatenie, apa-dozator birou si santiere.
Intocmeste/urmareste condica de prezenta a personalului.
Efectueaza diverse activitati de contabilitate primara.
Inregistreaza si tine evidenta tuturor documentelor cu regim special din cadrul companiei.
Asigura suport Directorul General in relatia cu casa de avocatura cu care compania are contract.
Descrierea companiei
Movi Construct, lider pe piața instalațiilor din România de peste 30 de ani, caută un Asistent Manager entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Alătură-te nouă și contribuie la succesul unor proiecte inovative și variate!