ASISTENT MANAGER
SISTEME SI ECHIPAMENTE DE COMUNICATII ICRET SA
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experiență într-un rol administrativ sau de asistent manager
- Cunoștințe contabile
- Abilități puternice de organizare
- Cunoștințe de MS Office, în special Excel si Outlook
- Gestionarea bazei de date
- Atenție la detalii și abilități de rezolvare a problemelor
- Capacitate de a lucra independent și ca parte a unei echipe
- Responsabil și serios
- Cunoștințe de Limba Engleza
- Permis de conducere categoria B
- Disponibilitate pentru deplasari
Descrierea jobului
Colaborarea cu managerul
- Suport acordat managerului in activitatile zilnice
- Gestionarea întâlnirilor pentru manager
- Pregătește rapoarte, prezentări și ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄rezumate executive
- Intocmește și actualizează informațiile despre parteneri, clienți și colaboratori
- Recepția clienților
- Gestionarea e-mailurilor primite și prelucrarea acestora
- Preluarea apelurilor telefonice
- Menținerea bazei de date
- Arhivarea fizica și electronică a tuturor documentelor
- Menținerea stocului de produse, birotică și papetărie
- Gestionarea software-ului AI, Încărcarea facturilor și contractelor primite
- Asistență în organizarea evenimentelor
- Ocazional, deplasări în Bucureşti
- Contract de munca pe o perioada nedeterminata
- Un salariu motivant
- Primă de Paște, Crăciun si 8. Martie
- Abonament medical (Regina Maria)
- Echipă bună
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si profesionist
Descrierea companiei
Suntem un grup de mai multe companii. Avem nevoie de sprijin în sarcinile noastre zilnice. Suntem activi în domeniul construcțiilor, chiriilor și creditelor (IFN) .
Publicat
9 Sept. 2024
Reactualizat
7 Oct. 2024
Expiră
9 Oct. 2024