Asistent Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii
- Atitudine pozitiva si caracter neconflictual
- Experienta in domeniu
- Cunostinte IT (Office, Excel, etc)
- Bun conducator auto
- Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti
- Punctualitate
Descrierea jobului
Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,
organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii, preia și transmite corespondența internă sau externă; elaborarează si redactază diverse documente necesare, etc; centralizează date; îndosariază și arhivează documente; atributii administrative (aprovizionare/comanda consumabile etc).
Sunt asigurate:
- Salarizare motivanta raportata la nivelul de experienta;
- Mijloace logistice asigurate (masina, laptop, telefon) - utilizate in interes de serviciu;
- Salariu fix negociat raportat la experienta acumulata;
- Bonus financiar pentru indeplinirea targeturilor fixate la nivel de companie.
Descrierea companiei
TARVOS GENERAL CONTRACTOR SRL este o companie specializata in domeniul serviciilor de curatari industriale, in principal hidrocuratare cu inalta presiune, colectare si transport reziduuri rezultate.
Activitatiile sunt efectuate la nivel national cu personal si utilaje proprii, compania efectuand constant investitii in tehnologii moderne si calificarea operatorilor.
Mai multe detalii si informatii pot fi obtinute accesand site-ul https://www.tarvosgc.ro