Asistent Manager
PeopleUP SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Sa fii o persoana dornica de dezvoltare, implicata si focusata sa livreze la parametrii si in termenii stabiliti;
- Sa fii o persoana responsabila indreptata catre rezultatul final;
- Sa ai bune abilitati de comunicare;
- Sa ai abilitati de analiza, investigare, planificare si organizare;
- Sa ai experienta in folosirea unui sistem integrat de tip ERP (reprezinta un avantaj);
- Sa ai cunostinte solide pachet MS Office-Excel;
- Sa fii o persoana responsabila indreptata catre rezultatul final;
- Sa ai bune abilitati de comunicare;
- Sa ai abilitati de analiza, investigare, planificare si organizare;
- Sa ai experienta in folosirea unui sistem integrat de tip ERP (reprezinta un avantaj);
- Sa ai cunostinte solide pachet MS Office-Excel;
Descrierea jobului
- Realizeaza achizitiile de servicii si produse necesare desfasurarii activitatii in companie;
- Tine evidenta documentelor de intretinere si garantie ︁︀︈︈︈︈︁︉︃pentru aparatura si echipamentele necesare desfasurarii activitatii;
- Coordoneaza procesele de recrutare si selectie de personal (publicare anunturi de recrutare, stabilirea de interviuri, participarea la interviuri, oferirea de feedback candidatilor, gestionarea documentelor de angajare).
- Gestioneaza comenzile de marfuri (verificare stoc de produse, trimitere comanda, verificare status comanda, mentinerea legaturii cu furnizorii);
- Asigura organizarea si coordonarea echipei de livrari marfuri;
- Gestioneaza parcul AUTO;
- Alte activitati administrative;
Beneficiile tale:
Vei avea un bun pachet salarial de venituri si beneficii.
Vei avea posibilitatea de a te dezvolta si a avansa in cadrul companiei.
La angajare vei fi ajutat să cunoşti produsele, serviciile, furnizorii şi clienții companiei noastre.
- Tine evidenta documentelor de intretinere si garantie ︁︀︈︈︈︈︁︉︃pentru aparatura si echipamentele necesare desfasurarii activitatii;
- Coordoneaza procesele de recrutare si selectie de personal (publicare anunturi de recrutare, stabilirea de interviuri, participarea la interviuri, oferirea de feedback candidatilor, gestionarea documentelor de angajare).
- Gestioneaza comenzile de marfuri (verificare stoc de produse, trimitere comanda, verificare status comanda, mentinerea legaturii cu furnizorii);
- Asigura organizarea si coordonarea echipei de livrari marfuri;
- Gestioneaza parcul AUTO;
- Alte activitati administrative;
Beneficiile tale:
Vei avea un bun pachet salarial de venituri si beneficii.
Vei avea posibilitatea de a te dezvolta si a avansa in cadrul companiei.
La angajare vei fi ajutat să cunoşti produsele, serviciile, furnizorii şi clienții companiei noastre.
Publicat
21 Aug. 2024
Reactualizat
18 Sept. 2024
Expiră
20 Sept. 2024
Joburi similare