Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Manager

PeopleUP SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Sa fii o persoana dornica de dezvoltare, implicata si focusata sa livreze la parametrii si in termenii stabiliti;
- Sa fii o persoana responsabila indreptata catre rezultatul final;
- Sa ai bune abilitati de comunicare;
- Sa ai abilitati de analiza, investigare, planificare si organizare;
- Sa ai experienta in folosirea unui sistem integrat de tip ERP (reprezinta un avantaj);
- Sa ai cunostinte solide pachet MS Office-Excel;

Descrierea jobului

- Realizeaza achizitiile de servicii si produse necesare desfasurarii activitatii in companie;
- Tine evidenta documentelor de intretinere si garantie ︁︀​︈︈​︈︈​︁︉︃pentru aparatura si echipamentele necesare desfasurarii activitatii;
- Coordoneaza procesele de recrutare si selectie de personal (publicare anunturi de recrutare, stabilirea de interviuri, participarea la interviuri, oferirea de feedback candidatilor, gestionarea documentelor de angajare).
- Gestioneaza comenzile de marfuri (verificare stoc de produse, trimitere comanda, verificare status comanda, mentinerea legaturii cu furnizorii);
- Asigura organizarea si coordonarea echipei de livrari marfuri;
- Gestioneaza parcul AUTO;
- Alte activitati administrative;

Beneficiile tale:
Vei avea un bun pachet salarial de venituri si beneficii.
Vei avea posibilitatea de a te dezvolta si a avansa in cadrul companiei.
La angajare vei fi ajutat să cunoşti produsele, serviciile, furnizorii şi clienții companiei noastre.
Publicat 21 Aug. 2024 Reactualizat 18 Sept. 2024 Expiră 20 Sept. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.