![KSD RAIL SERVICE S.R.L.](https://content.ejobs.ro/img/banners/anunturi/bhfhbmw2cvltdz09.jpg)
Asistent Manager
KSD RAIL SERVICE S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cunoștințe solide in operare PC: MS Office, EXCEL, WORD, internet, mail;
Studii medii sau superioare;
Experiență in gestionarea sistemului SEAP sau disponibilitatea de a urma un curs in acest sens;
Experienta in promovare online (social media) reprezinta avantaj;
Limba engleză nivel mediu - scris /vorbit, constituie avantaj limba italiană;
Persoana organizata, proactiva si orientată către rezultate;
Capacitate de a asimila cunoștințe noi (tehnice);
Atenție către detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;
Studii medii sau superioare;
Experiență in gestionarea sistemului SEAP sau disponibilitatea de a urma un curs in acest sens;
Experienta in promovare online (social media) reprezinta avantaj;
Limba engleză nivel mediu - scris /vorbit, constituie avantaj limba italiană;
Persoana organizata, proactiva si orientată către rezultate;
Capacitate de a asimila cunoștințe noi (tehnice);
Atenție către detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;
Descrierea jobului
Asigura suport logistic managerului in activitatile curente;
Solicita oferte de la furnizori si inregistreaza comenzile venite de la clienti;
Intocmeste ︁︀︈︈︈︈︁︉︃documentele necesare in vederea expediterii comenzilor la clienti, atunci când este cazul;
Urmareste livrarea produselor la clienti și mentine legătura cu clienții in ceea ce privește comenzile;
Pregatirea documentelor necesare pentru firma de contabilitate;
Arhivarea si gestionarea docmentelor interne;
Întocmirea a o parte din facturi/proforme/oferte;
Mentine relatia cu furnizorii;
Diverse activitati administrative specifice biroului;
Pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces;
Modalitate de lucru la birou si remote;
Solicita oferte de la furnizori si inregistreaza comenzile venite de la clienti;
Intocmeste ︁︀︈︈︈︈︁︉︃documentele necesare in vederea expediterii comenzilor la clienti, atunci când este cazul;
Urmareste livrarea produselor la clienti și mentine legătura cu clienții in ceea ce privește comenzile;
Pregatirea documentelor necesare pentru firma de contabilitate;
Arhivarea si gestionarea docmentelor interne;
Întocmirea a o parte din facturi/proforme/oferte;
Mentine relatia cu furnizorii;
Diverse activitati administrative specifice biroului;
Pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces;
Modalitate de lucru la birou si remote;
Descrierea companiei
KSD Service este specializat în comercializarea și furnizarea echipamentelor de întreținere a căilor ferate, utilajelor feroviare și rezervoarelor de carburanți. Cu o experiență vastă în industrie și o echipă dedicată de profesioniști, ofera soluții avansate pentru a satisface nevoile specifice ale sectorului feroviar.
Publicat
1 Iul. 2024
Reactualizat
1 Iul. 2024
Expiră
31 Iul. 2024
Joburi similare