ASISTENT MANAGER
ARBUILD S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare și experiența profesională pe un post similar;
- Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, ︆Power Point, Outlook Express), Navigare Internet;
- Capacitate dе organizare şi planificare a activităţilor curente;
- Ţinută business;
- Disponibilitate dе îndeplinire a sarcinilor suplimentare;
- Personalitate dinamică, comunicativă organizată și analitică;
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate, inteligență, gândire logică;
- Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, ︆Power Point, Outlook Express), Navigare Internet;
- Capacitate dе organizare şi planificare a activităţilor curente;
- Ţinută business;
- Disponibilitate dе îndeplinire a sarcinilor suplimentare;
- Personalitate dinamică, comunicativă organizată și analitică;
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate, inteligență, gândire logică;
Descrierea jobului
- Asigură un flux informаţional еficiеnt întrе mаnagerul companiei, depаrtаmentеlе din cаdrul sеdiului cеntral şi punctеlе de lucru;
- Organizeаză ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁︁agеndа zilnică dе lucru а manаgerului general;
- Organizează întalniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol;
- Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale;
- Pregatirea documentelor și a prezentărilor pentru ședinte/întâlniri – acționează ca interfață cu restul departamentelor;
- Menţinerea relaţiilor cu furnizorii, clienții si subantreprenorii (papetărie, telefonie mobilă), etc.
- Intocmește și actualizează informațiile despre parteneri, clienți și colaboratori;
- Monitorizează e-mail-urile și lista de sarcini a managerului;
- Arhivarea fizica și electronică a tuturor documentelor;
- Menținerea stocului de produse, birotică și papetărie;
- Propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii administrative şi implementează schimbările aprobate de managerul general;
Beneficii:
- Condiții moderne de lucru;
- Instruire și susținere permanentă;
- Pachet salarial atractiv;
- Oportunități de dezvoltare profesională într-o companie în plină ascensiune;
- Organizeаză ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁︁agеndа zilnică dе lucru а manаgerului general;
- Organizează întalniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol;
- Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale;
- Pregatirea documentelor și a prezentărilor pentru ședinte/întâlniri – acționează ca interfață cu restul departamentelor;
- Menţinerea relaţiilor cu furnizorii, clienții si subantreprenorii (papetărie, telefonie mobilă), etc.
- Intocmește și actualizează informațiile despre parteneri, clienți și colaboratori;
- Monitorizează e-mail-urile și lista de sarcini a managerului;
- Arhivarea fizica și electronică a tuturor documentelor;
- Menținerea stocului de produse, birotică și papetărie;
- Propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii administrative şi implementează schimbările aprobate de managerul general;
Beneficii:
- Condiții moderne de lucru;
- Instruire și susținere permanentă;
- Pachet salarial atractiv;
- Oportunități de dezvoltare profesională într-o companie în plină ascensiune;
Descrierea companiei
Firmă dinamică, specializată în furnizarea de soluții complete pentru lucrări în construcții. Promovăm calitatea, atât din punct de vedere al execuției lucrărilor cât și a materialelor folosite.
Publicat
1 Iul. 2024
Reactualizat
1 Iul. 2024
Expiră
31 Iul. 2024
Joburi similare