Asistent Manager/Secretara Birou de Traduceri
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cunoștințe foarte bune de operare PC / pachetul Office
Aptitudini foarte bune de comunicare
Capacitate de auto-organizare și de stabilire a priorităților
Seriozitate, gândire analitică și atenție la detalii
Persoană organizată, proactivă și capabilă să lucreze independent
Atitudine calmă, diplomată, amabilă
Constituie avantaj experiența într-un birou de traduceri și eventual, deținerea unei autorizații de traducător.
Descrierea jobului
Imprimarea traducerilor efectuate de traducători;
Menținerea relației cu traducătorii și plasarea comenzilor ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄către aceștia;
Livrarea traducerilor către clienți cu încadrarea în termenul de predare stabilit;
Pregătirea documentelor pentru legalizare notarială – deplasarea la notar pentru efectuarea acestei proceduri;
Asistă managerul companiei în rezolvarea diferitelor task-uri;
Sarcini administrative specifice activității de secretariat;
Descrierea companiei
Suntem o echipă cu experiență în domeniul traducerilor, entuziastă, determinată să reușească pe o piață foarte competitivă, ale cărei cerințe sunt în continuă schimbare.
Le oferim clienților noștri servicii de cea mai înaltă calitate prin selectarea atentă a colaboratorilor, în mare parte vorbitori nativi ai limbilor în/din care traduc, specializați în diferite domenii de activitate (economic, medical, bancar, tehnic, ştiinţific, juridic, administrativ, literar).
Experiența în domeniul traducerilor și ambiția de a fi printre cei mai buni ne motivează să ne ducem cu succes la capăt misiunea de a satisface exigențele clienților noștri. Apreciem și luăm în considerare criticile, încercând permanent să ne îmbunătățim performanțele.
Seriozitatea, punctualitatea, promptitudinea sunt valori îmbrățișate de către echipa noastră și împreună reprezintă cheia către eficiența serviciilor oferite.