Asistent manager – in clinica stomatologica
Enabioart SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte minime post:
Experiență în domeniu este importanta pentru noi pe un post similar sau ca front desk officer minim 1 an.
Studii superioare in vanzari/comunicare/ jurnalism/ PR.
Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si prioritatilor.
Abilitati bune de comunicare cu pacientii si membrii echipei.
Abilitati de a gestiona echipa interna pentru a atinge rezultatele dorite.
Bune abilitati de utilizare a calculatorului, MS Office.
Punctualitate
Comportament și vestimentație adecvată
Experiență în domeniu este importanta pentru noi pe un post similar sau ca front desk officer minim 1 an.
Studii superioare in vanzari/comunicare/ jurnalism/ PR.
Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si prioritatilor.
Abilitati bune de comunicare cu pacientii si membrii echipei.
Abilitati de a gestiona echipa interna pentru a atinge rezultatele dorite.
Bune abilitati de utilizare a calculatorului, MS Office.
Punctualitate
Comportament și vestimentație adecvată
Descrierea jobului
Managementul pacientului: gestionarea programarilor, telefonic si in clinica - activitate de front desk.
Asistarea pacienților la completarea fișelor, la întrebări ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂despre servicii, planuri de tratament, costuri.
Gestionarea programarilor intr-o maniera cat mai eficienta.
Gestiunea stocurilor și a necesarului de materiale, efectuarea comenzilor către furnizori și monitorizarea acestora
Monitorizarea cash flow-ului (încasări și plăți), emiterea facturilor.
Participarea la activitati administrative.
Planifica activitatile si timpul de lucru al angajatilor si monitorizarea acestora.
Beneficii oferite:
Loc de munca stabil, mediu de lucru confortabil si stimulativ.
Pachet salarial atractiv și bonusuri de performanță, procent din vanzari.
Training de specialitate.
Asistarea pacienților la completarea fișelor, la întrebări ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂despre servicii, planuri de tratament, costuri.
Gestionarea programarilor intr-o maniera cat mai eficienta.
Gestiunea stocurilor și a necesarului de materiale, efectuarea comenzilor către furnizori și monitorizarea acestora
Monitorizarea cash flow-ului (încasări și plăți), emiterea facturilor.
Participarea la activitati administrative.
Planifica activitatile si timpul de lucru al angajatilor si monitorizarea acestora.
Beneficii oferite:
Loc de munca stabil, mediu de lucru confortabil si stimulativ.
Pachet salarial atractiv și bonusuri de performanță, procent din vanzari.
Training de specialitate.
Publicat
25 Iun. 2024
Reactualizat
29 Iun. 2024
Expiră
26 Iul. 2024
Joburi similare