Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ASISTENT MANAGER GENERAL (SPECIALIST MARKETING-VANZARI)

SupremGrup, Cluj-Napoca
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Salut, avem nevoie de o colega pentru postul de ASISTENT MANAGER cu atributii principale in Promovare si Marketing. Pentru a avea succes pe aceasta pozitie, consideram ca ai nevoie de urmatoarele abilitati:
  • reprezinta un avantaj studiie superioare de preferat in domeniul economic sau tehnic cu abilitati in sfera vanzarilor, organizare si planificare, viziune tehnico-economica, cunostinte de baza in promovarea on-line si maiil chimp etc.
  • abilitati de relaționare, usurinta in exprimare, atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, empatie, fire vesela, energie pozitvă, creativitate si dinamism;
  • dexteritate PC, excel, navigare, google drive, analytics, facebook ads, adwords, content-marketing, mail-chimp, dar mai ales dorinta de asimilare a metodelor din domeniul mijloacelor de comunicare si promovare on-line. Daca ai si viziune creativă (formă, culoare, literă, text) “asezonata” cu puțin corel, photoshop sau canva, deți deja o baza buna pentru a lucra alaturi de noi.
  • atentia la detalii, capacitatea de sinteza, organizare si planificare in mod structurat a activtitatii, asimilarea informatiilor tehnice si comerciale specifice activitatilor noastre, dar mai ales dorința de documentare si invatare in domeniile pe care incă nu le stăpanește, reprezinta criterii importante, intrucat atat practica cat si teoria spun că așa suntem mai eficienți.

Descrierea jobului

Aceasta pozitie NU este un job remote, noi te vrem “aproape. Cum decurge ziua de lucru alaturi de noi? Te ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀Intalnești cu echipa la ora 8:00 la sediul din str. Nikola Tela 14 unde vom lucra impreuna până la 16:30 (da, avem și pauză de masă), iar in timp ce iti bei cafeaua de dimineata, te organizezi si iți activezi abilitatile pentru :
  • asistarea si secondarea activitatii directorului general atat pe parte de organizare generala, dar mai ales pe parte operativă de promovare si implementare a planurilor de dezvoltare, luand parte in mod activ la executia si controlul obiectivelor de dezvoltare din sarcina acestuia.
  • mijlocirea raportului managerului cu partenerii cat si cu echipa de management si responsabilii de activitati si urmarirea operativa a solicitarilor clientilor din zona de promovare curenta.
  • implicarea directa in operatiunile de dezvoltare a vanzarilor si extindere a potofoliului de clienți si activități comerciale si de producție prin acțiuni specifice de implicare activă in promovare si ofertare:
  • campanii de marketing (Facebook, Instagram, Tik-Tok, Google, YouTube, Linkedin, MailChimp etc.,
  • prezentarea ofertelor de vânzare si urmărirea lead-urilor generate in urma campaniilor.
  • segmentarea bazei de date cu clienti si updatarea acesteia cu noi clienti potențiali preluati din mass-media on-line.
  • valorificarea rezultatelor campaniilor prin analiza feed-back-urilor, follow-up-uri, ajustarea si up-datarea modul de promovare si informare.
  • up-datarea web-siturilor si paginilor de social media.
LIPSA DE EXPERINTA nu este un impediment in a opta pentru acest post, cu conditia de a fi compensata de hotararea si capacitatea de a a invata si acumula cunostintele necesare. Circula o paradigma prin "tărg", anume ca nu se acordă o sansă si celor fară experientă, dar noi tocmai ce am clarificat acest aspect. In concluzie, depinde doar de tine cat de mult esti dispus/ă sa investești timp si interes pentru pregatirea si perfectionarea ta. (din pacate există si persoane mai "comode", care fie se simt plafonate fie, chiar nu prea au ...chef).

Venind in echipa noastra si vei beneficia de:
  • Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;
  • Salarizare de baza, tichete de masa, si comision din vanzari proportional cu implicarea, experienta si rezultatul obtinut;
  • Bonusuri suplimentare de tip cadou pentru rezultate si vechime in companie, acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun, zile de nastere), bonus recomandare colegi noi;
  • Echipă dinamică, profesionistă si o atmosferă frumoasă de lucru;
  • Un birou cozy, Telefon de serviciu;
  • Feedback personalizat legat de activitatea ta profesională și sprijin constant pentru a evolua în carieră;
  • Acces la instrumente de lucru moderne, care să te ajute la eficientizarea activității tale;
  • Ideile și inițiativele sunt încurajate și apreciate;
  • Oportunități de avansare și creștere odată cu compania. De mentionat ca parcursul tau va depinde de aria in care te vei potrivi cel mai bine, fie vei excela pe parte de asistență manager, fie vei manageria una dintre activitatile in dezvoltate;
  • Construirea unei cariere durabile este un proces de dezvoltare profesionala in care ai nevoie de motivatie, plan de actiune, flexibilitate si consecventa. Succesul presupune cunoasterea calitatilor personale, dar mai ales increderea in acestea. Descopera oportunitatea pe care ti-o oferim si vino sa construim impreuna o punte in calea carierei tale.
Crezi că acest anunț te descrie pe tine? Daca Da, da-ne un semn pe platforma e-jobs sau trimite-ți CV-ul pe adresa dumbrava@supremoffice.ro sau office@novi-romania.ro noi il vom studia cu interes și dacă vom considera că ai putea fi persoana potrivită pentru acest post, te vom contacta pentru a programa o intalnire.

Descrierea companiei

SupremGrup - este prezenta pe piata din Romania de peste 25 de ani. Seriozitatea, grija fata de clienti si fata de angajati sint atuurile unei dezvoltari durabile. De-a lungul anilor am dezvoltat mai multe linii de busines ingemanate intr-o solutie integrata de servicii si produse de tip SUPORT pentru sustinerea activitatii companiilor si institutiilor din Romania.

  • SupremOFFICE consumabile, dotari si echipamente penru birou
  • SupremCLEAN curatenie si igiena colectiva
  • SupremPRINT tipografie comerciala
  • SupremSIGN productie publicitara indoor-outdoor
  • SupremGIFT promotinale corporate
  • SupremPACK ambalaje horeca
  • SupremTECH transfer tehnologic
  • SupremTEX imbracaminte de lucru, office, casual, sport si accesorii protectie

Reprezentam si comercializam o seama de branduri consacrate pentru biroul, casa sau afacerea ta. Produsele si serviciile noastre acopera necesitatile curente din zona antreprenoriala, corporatista SME si institutionala, sfera educationala, sananate, medical si cosmetica, horeca si industrie, productie publicitara si tipografica precum si nevoi clasice individuale de tip “home use & hobby”.

Ne implicam cu dedicatie si profesionalism in munca de zi-cu-zi pentru a oferi produse si servicii diversificate la preturi corecte si o nivelanta foarte ridicata a gradului de calitate. Satisfactia si aprecierile clientilor reprezinta recompensa care ne anima si motiveaza sa devenim mai buni, parcursul nostru avand un esafod de peste 25 de ani de activitate si experienta.

Va invitam sa ne vizitati la locatia situata pe strada Nikola Tesla nr 14, din Parcul Industrial Tetarom 1, ansamblul SupremGrup/ SupremOffice/Novi Romania.

www.supremoffice.ro
https://promomag.cool-shop.eu/ro
https://promomag.mcollection.gift/
https://www.inoutvisual.ro
www.uv-dtf-dtg.ro

Publicat 15 Iun. 2024 Reactualizat 15 Iun. 2024 Expiră 22 Iun. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.