Asistent manager, cunostinte de contabilitate primara
Ordinul Biochimistilor, Biologilor Si Chimistilor In Sistemul Sanitar Din Romania
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte minime:
- Studii superioare economice
- cunostinte solide de utilizare a PC-ului(Excel, Word, etc.)
- abilitati bune de comunicare
- cunostinte minime de lb. engleza
- dorinta de rezolvare a problemelor
- rezistenta buna la stres
- viteza si dexteritate in introducerea de date
- asumare, seriozitate si disciplina, responsabil
- punctualitate, sinceritate si eficienta
Constituie un avantaj daca:
- experienta pe un post similar (6 luni)
- cunoasterea programul Smart Bill
- Studii superioare economice
- cunostinte solide de utilizare a PC-ului(Excel, Word, etc.)
- abilitati bune de comunicare
- cunostinte minime de lb. engleza
- dorinta de rezolvare a problemelor
- rezistenta buna la stres
- viteza si dexteritate in introducerea de date
- asumare, seriozitate si disciplina, responsabil
- punctualitate, sinceritate si eficienta
Constituie un avantaj daca:
- experienta pe un post similar (6 luni)
- cunoasterea programul Smart Bill
Descrierea jobului
Responsabilitati :
- Acest post presupune munca la birou
- Plata facturilor lunare
- evidenta materialelor de birou cat si ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈gestiunea lor
- emiterea facturilor si tot ce tine de aplicatia de facturare (plati, incasari, solduri etc.)
- realizarea dosarului lunar de contabilitate primara
- comunicare buna cu toate departamentele organizatiei si transmiterea corect si in timp util a informatiilor
- elaboreaza si redacteaza documente si situatii cerute de Directorul General
- redactare contracte specifice
- actualizarea bazei de date
- pastrarea documentelor justificative si registrele specifice activitaii desfasurate
- redacatarea altor documente si rapoarte, situatii
Beneficii:
contract pe perioada nedeterminata si salariu atractiv incepand de la 4000 net, negociabil in functie de experienta, abilitati
program de munca 8 ore, de la 08:30 -16:30
- Acest post presupune munca la birou
- Plata facturilor lunare
- evidenta materialelor de birou cat si ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈gestiunea lor
- emiterea facturilor si tot ce tine de aplicatia de facturare (plati, incasari, solduri etc.)
- realizarea dosarului lunar de contabilitate primara
- comunicare buna cu toate departamentele organizatiei si transmiterea corect si in timp util a informatiilor
- elaboreaza si redacteaza documente si situatii cerute de Directorul General
- redactare contracte specifice
- actualizarea bazei de date
- pastrarea documentelor justificative si registrele specifice activitaii desfasurate
- redacatarea altor documente si rapoarte, situatii
Beneficii:
contract pe perioada nedeterminata si salariu atractiv incepand de la 4000 net, negociabil in functie de experienta, abilitati
program de munca 8 ore, de la 08:30 -16:30
Descrierea companiei
Organizatie profesionala infiintata in baza legii 460/2003 ce are ca membrii biologi, biochimisti, chimisti care lucreaza in laboratoarele medicale.
Publicat
11 Nov. 2024
Reactualizat
11 Nov. 2024
Expiră
11 Dec. 2024
Joburi similare
- 12 Nov. 2024
ASISTENT/Ă MANAGER
MQKR PROIECT CONSULT S.R.L.
Roman, Piatra Neamt, Targu Neamt3600 - 5400 RON net / lună -
-