Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent manager / Coordonator vanzari

FOCUS TEAM CONSULTING S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Pentru noi, candidatul ideal, ar trebui sa se regaseasca in criteriile de mai jos:
- Bune abilitați de organizare si comunicare;
- Adaptabilitate;
- Studii medii;
- Experiența anterioara pe partea administrativa reprezintă un avantaj;
- Flexibilitate;
- Lucru in echipa.

Descrierea jobului

Care sunt atribuțiile tale:
- Te vei ocupa de partea de facturare pentru serviciile oferite cat si de evidenta lor;
︁︀​︂︃︃​︇︂​︁︃︁- Vei tine evidenta si actualizarea dosarelor pentru masinile ce sunt in parc, RCA, roviniete, ITP-uri;
- Întocmirea documentație pentru procesul de înscriere mașini, creare poliță CASCO, RCA, programări la instituțiile specializate pentru ITP, RAR etc;
- Vei întocmi in cazul in care este nevoie contractele de închiriere.
- Vei fi omul din spatele bunului mers al lucrurilor pentru colegii noștri de pe teren.

Descrierea companiei

FocusRent este o companie cu o experienta de peste 10 ani pe piata serviciilor de inchirieri auto din Bucuresti si Otopeni . De-a lungul anilor, clientii nostri au putut beneficia de un serviciu rapid si eficient care a venit de fiecare data in intampinarea nevoilor si exigentelor lor.

Publicat 14 Iun. 2024 Reactualizat 28 Iun. 2024 Expiră 14 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.