Candidatul Ideal
Căutăm o persoană motivată, proactivă și energică, interesată de un loc de muncă stabil și cu oportunități de dezvoltare profesională, pentru poziția de Asistent Manager în București, Sector 2.
● Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
● Cunoștințe solide de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
● Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
● Abilități excelente de comunicare orală și scrisă, gândire analitică și spirit de
observație;
● Capacitate de rezolvare a situațiilor dificile, bune abilități de planificare și
organizare, multitasking;
● Atitudine proactivă, orientată spre soluții;
● Abilități de colaborare și comunicare interdepartamentală;
● Seriozitate, adaptabilitate și rezistență la stres;
● Capacitate de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită.
● Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
● Cunoștințe solide de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
● Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
● Abilități excelente de comunicare orală și scrisă, gândire analitică și spirit de
observație;
● Capacitate de rezolvare a situațiilor dificile, bune abilități de planificare și
organizare, multitasking;
● Atitudine proactivă, orientată spre soluții;
● Abilități de colaborare și comunicare interdepartamentală;
● Seriozitate, adaptabilitate și rezistență la stres;
● Capacitate de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită.
Descrierea jobului
● Verificarea și gestionarea corespondenței electronice și fizice;
● Menținerea relației cu furnizorii și clienții;
● Activități de protocol pentru clienți și invitați;
● Gestionarea documentelor de interes general;
● Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
● Organizarea și gestionarea fluxului de documente;
● Pregătirea documentației necesare pentru situațiile solicitate de management;
● Respectarea termenelor limită pentru sarcinile primite;
● Asigurarea confidențialității informațiilor, documentelor și circumstanțelor gestionate;
● Asigurarea unei comunicări eficiente între manager și personalul companiei.
Ce beneficii vei avea in cadrul echipei?
● Salariu competitiv;
● Bonusuri în funcție de performanță;
● Bonuri de masa;
● Telefon de serviciu;
● O echipa tanara si dornica de rezultate.
● Menținerea relației cu furnizorii și clienții;
● Activități de protocol pentru clienți și invitați;
● Gestionarea documentelor de interes general;
● Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
● Organizarea și gestionarea fluxului de documente;
● Pregătirea documentației necesare pentru situațiile solicitate de management;
● Respectarea termenelor limită pentru sarcinile primite;
● Asigurarea confidențialității informațiilor, documentelor și circumstanțelor gestionate;
● Asigurarea unei comunicări eficiente între manager și personalul companiei.
Ce beneficii vei avea in cadrul echipei?
● Salariu competitiv;
● Bonusuri în funcție de performanță;
● Bonuri de masa;
● Telefon de serviciu;
● O echipa tanara si dornica de rezultate.
Joburi similare