Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Asistent Manager / Back Office / Project Manager

VECTOR QUALITY GROUP SRL
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

Candidatul ideal:
1. Criterii generale dar importante:
• Studii superioare finalizate sau în an terminal în domeniul tehnic, economic, administrativ.
• Experiență anterioară pe un post similar asistent manager sau în vânzări sau în gestionarea portofoliului de clienți sau PR.
• Abilități excelente de comunicare și organizare
• Cunoștințe minime de psihologie și relații interpersonale
• Capacitatea de a lucra independent și în echipă
• Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a locului de muncă
• Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
• Capacitate de a respecta termene limită
• Atenție la detalii
• Plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
• Capacitatea de a folosi eficient tehnologiile moderne: AI, aplicații smartphone, laptop, rezervări online hotel sau bilete avion, internet, baze de date, etc.
• Responsabilitate, corectitudine, seriozitate și atitudine principială în relațiile cu oamenii
• Disponibilitate pentru deplasări interne și externe

2. Criterii eliminatorii:
• Cunoștințe minime de fizică (acelea care se învață în școala generală și liceu)
• Cunoștințe avansate de Word, Excel (inclusiv formulele de bază), PowerPoint, Outlook, Teams, OneDrive.
• Experiență anterioară pe un post similar
• Limba engleza vorbit fluent
• Permis categoria B

3. Criterii care generează un avantaj:
• Limba germană
• Experiență în CRM SalesForce (www.salesforce.com) sau alte CRM/ERP-uri
• Absolvent sau în an terminal la o facultate tehnică (mecanică, electronică, fizică, chimie, construcții, etc.)
• Editare foto Adobe Photoshop și Adobe Ilustrator


Experiența profesională nu reprezintă un factor critic.
În schimb, abilitățile, aptitudinile și mai ales atitudinea sunt factori critici!

Descrierea jobului

Job: Asistent Manager / Back Office / Project Manager – București
Oraș: București
Salarizare: 4500 – 6000 RON brut, funcție de experiență și abilități.

Responsabilități:
• Asistență în gestionarea activităților zilnice ale managerului
• Organizarea agendei și a întâlnirilor
• Pregătirea și gestionarea documentelor
• Colaborarea cu diferite departamente pentru a asigura buna desfășurare a activităților
• Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei
• Monitorizarea și raportarea progresului proiectelor
• Administrarea bazei de date cu clienții, furnizorii, proiectele și altele date specifice activității companiei
• Managementul relației cu furnizorii externi
• Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
• Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
• Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
• Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
• Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
• Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
• Asigurarea transmiterii documentelor prin curier sau e-mail
• Rezervări hotel parteneri externi, etc.
• Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
• Organizarea evenimentelor de business: prezentări, cursuri, simpozioane, expoziții, etc.
• Gestionarea relației cu organele statului: ANAF, trezorerie, ANPM, metrologie, etc.

Beneficii:
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională
• Mediu de lucru dinamic, colaborativ, plăcut
• Program de lucru flexibil cu prezență la sediu sau la hibrid
• Telefon, laptop
• Educație financiară, dezvoltare personală și profesională
• Școlarizare la producătorii principali

Precizări finale:
• Nu aplicați dacă nu îndepliniți subpunctele 1. și 2. ale candidatului ideal.
• Nu aplicați dacă aveți mai puțin de 10-12 luni între joburi.
• Este posibil să vă supunem unui test de cunoștințe generale scris sau oral sau unei scurte discuții în limba engleză.
• Noi evaluăm rezultatele, eficiența, nivelul de implicare în activitatea curentă și gradul de integrare în echipă. Nu măsurăm orele state la birou.
• Apreciem efortul depus în realizarea corectă a task-urilor și la timp.
• Suntem o echipă și ne comportăm ca atare.
• Suntem atenți cu nevoile personale/speciale ale membrilor echipei noastre.
• Comunicăm deschis pe orice subiect și găsim soluții oricărei situații/provocări.

Descrierea companiei

Suntem o companie în plină dezvoltare, în căutarea unui Asistent Manager / Back Office / Project Manager dedicat, care să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități excelente de comunicare, această oportunitate ar putea fi pentru tine!

Compania are ca obiect de activitatea comerțul cu echipamente și servicii pentru testarea calității materialelor. Importurile se fac din UE, distribuția se face pe piețele din Romania și Bulgaria. Pentru mai multe detalii și pentru a înțelege unde urmează să aplicați pentru angajare, vizitați https://vectorq.ro/produse/.

Clienții noștri sunt: industria prelucrătoare (metalurgie, plastic, cauciuc, hârtie/carton, ambalaje și recipiente, lemn, textile/pielărie, chimice, produse farmaceutice și medicale, etc.), automotive, electronică, armament și apărare, institute și centre de cercetare-dezvoltare, universități, etc..

Domeniul nostru de activitate este unul dinamic/activ și nicidecum plictisitor. Veți avea parte de multe provocări și veți acumula un bagaj consistent de cunoștințe/experiență.

Timpul fiecăruia este important! Să-l folosim cât mai eficient!
Dacă ești interesat de această oportunitate și crezi că poți lucra eficient într-un astfel de mediu și cu o astfel de echipă, te încurajăm să ne trimiți CV-ul tău.

Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
Publicat 23 Ian. 2025Reactualizat 23 Ian. 2025Expiră 22 Febr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.