Asistent HR/Sectretara
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
-abilitati excelente de comunicare si relationare
-capacitatea de adaptare la noi situatii
-cunostinte solide in pachetul Microsoft
-cunostinte solide in limba engleza
-abilitati organizatorice foarte bune
-capacitatea de a lucra eficient in echipa
Descrierea jobului
Daca te consideri o persoana sociabila si dornica de a te dezvolta intr-un colectiv tanar si ambitios atunci te ︁︀︂︃︃︇︅︀asteptam in echipa noastra!
Oferim un loc in care vei face parte dintr-o echipa multiculturala cu care vei colabora si unde aptitudinile tale in limba engleza vor fi esentiale.
Suntem in cautarea unei persoane dinamice si organizate pentru pozitia de asistent HR/ secretara.
Sarcini de lucru:
-Stabilirea întâlnirilor si organizarea calendarului
-selecția potențialilor noi angajati
-Acordarea de asistență și suport coechipierilor
-Gestionarea documentației
-Preluarea apelurilor telefonice
Beneficii:
-salariu atractiv
-oportunitatea reala de dezvoltare
-un mediu de lucru placut alaturi de colegi gata sa iti sara in ajutor
-telefon de munca
-decontare transport
-bonus de performanta
Descrierea companiei
Shift Delivery inseamna o echipa de oameni multiculturala, pasionati si dedicati cu o experienta de peste 4 ani in domeniul Food-Delivery, activam la nivel national in 14 orase si ne dorim sa formam cea mai mare echipa de livratori din Romania. Avem ca parteneri aplicatiile, Tazz, Glovo, Bolt Food si FanDelivery.
Suntem intr-o continua dezvoltare si stim ca avem lucruri noi de invatat in fiecare zi, dar in acelasi timp impartasim si cu cei ce ne inconjoara, experienta pe care noi am acumulat-o, formand oameni de succes.