Asistent comercial
THIRARD BALCANI SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii liceale/universitare finalizate;
- Cunostinte de limba franceza sau engleza ;
- Cunostinte operare PC : MS Office, NextUp ︈️︉︈︋︀︇︈︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎ERP (reprezinta un avantaj) sau un alt software de contabilitate/gestiune;
- Buna capacitate de organizare, de prioritizare a sarcinilor si un simt de raspundere ridicat ;
- Aptitudini de comunicare;
- Abilitate de a se ocupa de proiecte multiple in acelasi timp;
- Competenta in colectarea si interpretarea datelor si compilarea informatiilor de management ;
- Disponibilitate pentru munca la sediul companiei (L-V, 09.00-18.00, 1h pauza);
- Cunostinte de limba franceza sau engleza ;
- Cunostinte operare PC : MS Office, NextUp ︈️︉︈︋︀︇︈︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎ERP (reprezinta un avantaj) sau un alt software de contabilitate/gestiune;
- Buna capacitate de organizare, de prioritizare a sarcinilor si un simt de raspundere ridicat ;
- Aptitudini de comunicare;
- Abilitate de a se ocupa de proiecte multiple in acelasi timp;
- Competenta in colectarea si interpretarea datelor si compilarea informatiilor de management ;
- Disponibilitate pentru munca la sediul companiei (L-V, 09.00-18.00, 1h pauza);
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Asigura urmarirea si inregistrarea comenzilor de vanzare in sistemul informatic (reprezinta avantaj cunostinte Ciel): programarea comenzilor clientilor si ︃︁︂︃︄︂︀︉︁︀︂︃︃︇︁︆︄mentinerea contactului cu acestia;
- Urmareste fluxul zilnic in portalul electronic de schimb documente;
- Asigura suport administrativ pentru echipa de vanzari;
- Transmite ofertele comerciale si documentele contabile clientilor: facturi, avize etc.
- Raspunde cererilor adresate prin e-mail si telefon;
- Actualizeaza baza de date si dosarele societatii;
- Realizeaza rapoarte de activitate (comenzi, oferte transmise etc.)
Beneficii:
Decontare abonament transport;
Asigurare medicala privata;
Tichete de masa
Al 13-lea salariu;
Nivelul salarial se va stabili la interviu in functie de abilitati si experienta
- Asigura urmarirea si inregistrarea comenzilor de vanzare in sistemul informatic (reprezinta avantaj cunostinte Ciel): programarea comenzilor clientilor si ︃︁︂︃︄︂︀︉︁︀︂︃︃︇︁︆︄mentinerea contactului cu acestia;
- Urmareste fluxul zilnic in portalul electronic de schimb documente;
- Asigura suport administrativ pentru echipa de vanzari;
- Transmite ofertele comerciale si documentele contabile clientilor: facturi, avize etc.
- Raspunde cererilor adresate prin e-mail si telefon;
- Actualizeaza baza de date si dosarele societatii;
- Realizeaza rapoarte de activitate (comenzi, oferte transmise etc.)
Beneficii:
Decontare abonament transport;
Asigurare medicala privata;
Tichete de masa
Al 13-lea salariu;
Nivelul salarial se va stabili la interviu in functie de abilitati si experienta
Descrierea companiei
Societatea Thirard Balcani este filiala in Romania a grupului francez Thirard, fiind specializata in distributia si comercializarea produselor de feronerie.
Publicat
23 Oct. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
22 Nov. 2024
Joburi similare