Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent comercial

SC International Brand Stores SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ești candidatul ideal dacă:

- Ai cunoștințe avansate de operare PC, Microsoft Office si in special Microsoft Excel (calcule matematice, formule de calcul, etc.)
- Iti place sa fii comercial in viata de zi cu zi si iti place sa negociezi
- Ai cunoștințe și experiență de lucru back-office si/sau într-un soft ERP
- Cunoștințe despre sistemul RO e-transport, E- Factura - reprezinta avantaj
- Îți place sa lucrezi in echipa dar si individual, să rezolvi mai multe task-uri simultan, iar termenele de predare/solutionare a situatiilor nu sunt o problema pentru tine
- Te adaptezi ușor si esti pro-activ în rezolvarea eventualelor probleme
- Ești o persoană atentă, responsabilă, sociabilă, punctuală și perfecționistă
- Ai abilități bune de planificare a muncii, ești organizat, comunicativ și deschis spre a acumula cunoștințe noi
- Ai abilități de comunicare excelente și putere de convingere
- Îți place munca de birou
- Cunoștințe de limba engleză nivel avansat – cerinta obligatorie

Descrierea jobului

Responsabilități:

- Suport general pentru Departamentul Comercial
- Întocmirea documentelor necesare bunei desfasurari a transportului marfurilor catre clienti
- ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄Comenzi transport intern si extern
- Ofertare clienti conform conditiilor si politicilor comerciale ale companiei
- Preluarea și prelucrarea comenzilor de la clienti
- Facturarea comenzilor
- Incarcarea documentelor si a facturilor in platformele dedicate
- Evidența livrărilor de marfă și a respectării termenelor de plata ale clienților
- Comunicare/colaborare permanentă cu depozitul în vederea pregătirii și livrării comenzilor (informari despre status comenzi, nr. de paleti, greutate marfa, transporturi si intervale de incarcare/descarcare)
- Comunicare permanentă cu departamentele de achiziții si vânzări în vederea sincronizării fluxului de in/out (ce marfa urmează să vină/ce marfă este cu stoc vechi etc.)
- Evidenta stocurilor de marfa pentru a se asigura servirea tuturor clientilor
- Comenzi marfa la furnizori
- Întocmirea de rapoarte periodice (necesare de marfa, transport, etc.)
- Întocmirea de documente si fisiere necesare colaborarii cu clientii (fisiere de listare ale produselor, documentare despre produse, etc.)
- Pastrarea evidentei documentelor (avize, acte transport, facturi) si arhivarea acestora conform procedurilor companiei

Beneficii:

- Salariu lunar motivant (se negociaza în funcție de experiență)
- Posibilitate de bonusare dupa perioada de acomodare, in functie de performante
- Catering zilnic
- Transport asigurat de companie
- Timp de lucru 8.5 ore / zi, din care 30 minute pauză de masă și 30 minute pauză de relaxare. Program de luni pana vineri, de la 08:30 la 17:00
- Creșteri salariale în funcție de performanțe
- Discount de angajat la achiziționarea băuturilor
- 24 de zile de concediu de odihnă/an
- Tichete de vacanta după primul an de vechime
- Oportunitatea de a lucra în noua locație a companiei, dotată complet cu tot ce este nevoie pentru a crea un mediu de lucru ideal și unde vei putea să-ti pui calitățile în valoare (Rascruci, langa Parcul Tetarom Jucu, Bosch, DeLonghi)

Te așteptăm în echipa noastră!

Descrierea companiei

Salut, noi suntem International Brand Stores, o companie tanara si dinamica cu radacini internationale, in Tarile de Jos. Noi oferim clienţilor noştri o gama diversificata de bauturi alcoolice si non alcoolice. Suntem prezenti in piata din Romania cu produsele noastre in toate segmentele de piata: Modern Trade, HoReCa, Traditional Trade si E-commerce, cu cele mai inovative produse şi cu cel mai bun raport calitate pret, atat la nivel national, cat si la nivel international.

Suntem în căutarea a doua persoane care sa se alature echipei nostre pentru pozitia de Asistent comercial. Portofoliul intern al companiei noastre cat si numarul de parteneri este in plină expansiune, de aceea ne extindem echipa pentru a raspunde cat mai bine tuturor provocarilor.
Căutăm persoane ambițioase, muncitoare, disciplinate, flexibile, comerciale si analitice. Piața băuturilor alcoolice din România este una foarte dinamică și la fel ne așteptăm să fiti si voi.

Publicat 11 Iul. 2024 Reactualizat 8 Aug. 2024 Expiră 10 Aug. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.