Asistent birou / Office Assistant
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal:
- studiile superioare – obligatoriu;
- experienta anterioara (departament financiar-contabil, achizitii) constituie un avantaj;
- cunostinte operare PC, Excel, Outlook;
- cunostinte de limba engleza nivel mediu – avansat, vorbit si scris;
- abilități de comunicare, relaționare si capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipa;
- o persoana atenta la detalii, capabila sa intocmeasca documente interne / externe intr-un mod corect, fara greseli.
Descrierea jobului
- asigura suport pentru departamentul de achiziții si contabilitate;
- activități de birou administrative;
- arhivarea fizică și ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈electronică a documentelor cu care lucreaza;
- introducerea datelor corect in sistemele informatice interne( ERP si SAGA) conform cerințelor stabilite si verificarea corectitudinii documentelor cu care lucreaza.
Beneficii:
- Mediu de lucru tânăr și dinamic;
- Salariu si tichete de masa, bonus de performanta.
Descrierea companiei
Ne-am inceput activitatea in octombrie 1995 prin importul si distributia de material textil pentru mobila tapitata, oferind clientilor nostri o gama variata de stofe de mobila si piele sintetica. In anul 1997 am inceput distributia de material textil pentru confectii dama.
Sediul principal al firmei se afla la Bucuresti si avem 2 puncte de lucru situate in Piatra Neamt si Timisoara.