Asistent Arhiva - Brasov (Perioada determinata)
Candidatul Ideal
- Minim diploma bacalaureat;
- Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;
- Persoana organizata, orientata catre client si catre rezultate;
- ︊︉︌️︅︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅Atentie la detalii si rezistenta la rutina;
- Capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;
- Cunoasterea pachetului MS Office, Internet poate fi un avantaj.
Descrierea jobului
- Preluarea dosarelor de la clienti sau din interiorul companiei si inventarierea acestora;
- Verificarea documentatiei aferente dosarelor fizice;
- Extragerea/ ︃︁︄︄︂︂︄︉︁returnarea ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂dosarelor din/ in arhiva;
- Pastrarea evidentelor centralizate pentru toate preluarile/ retururile de dosare in aplicatiile interne;
- Indexarea dosarelor scanate in sistem conform procedurilor interne;
- Sortarea corespondentei venite in companie si predarea acesteia destinatarilor din diferite departamente;
- Furnizarea de suport administrativ si logistic pentru toate departamentele din companie;
- Realizarea de activitati administrative cum ar fi reamenajarea sau amenajarea anumitor spatii, efectuarea masuratorilor si manipularea obiectelor de inventar.
Descrierea companiei
EOS KSI România a fost fondată în anul 2002 sub denumirea KSI Kasolvenzia România și face parte din Grupul EOS, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii financiare personalizate din lume, având ca activitate principală de business, managementul creanțelor. În mai puțin de 2 ani de la înființare, compania devenea liderul pieței locale de colectare a datoriilor, colaborând atât cu companii internaționale, dar și românești, cunoscute.
Ce ne motivează la EOS? Pentru ce se stăduiesc cei 6.000 de angajați ai grupului EOS în fiecare zi? Răspunsul nostru: schimbarea economiei în mai bine. Acestui scop suntem devotați în activitatea de zi cu zi!
EOS KSI România are în prezent aproximativ 450 de angajați și este reprezentată la nivel național de 14 birouri regionale și de o rețea dedicată de firme de avocatură și executori judecătorești, cu posibilitatea de a gestiona volume mari de cazuri, într-o maniera eficientă și profesionistă, pentru a raspunde tuturor cerințelor de business, cu posibilitate de a- și extinde capacitațile atât din punct de vedere tehnic, cât și financiar, prin servicii B2B și B2C personalizate.
Începe o carieră, nu doar un loc de muncă!
Valorile Grupului EOS sunt inscrise in Codul de Conduita si ne oferă cadrul pentru modul în care lucrăm. Scopul este de a răspunde rapid la noile dezvoltari, de a ne asuma responsabilitatea și de a funcționa într-un mod mai interconectat.
Prin acest cod este descris modul in care angajatii EOS lucreaza impreuna si in care isi trateaza clientii, partenerii de afaceri si colaboratorii.
Cele șapte principii care ne ajută să navigăm în acest proces sunt: Fii curajos, Încrederea, Iubește să înveți, Străduiește-te sa excelezi, Îmbrățișează schimbarea, Respecta-ți cuvântul și Împărtășește cunoștințele.
Tu după ce principiu te ghidezi?