Asistent administrativ
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
• Experiență în pregătirea și procesarea documentelor administrative (ONRC, DITL, instituții financiare)
• Abilități de organizare, o bună comunicare și relaționare
• Abilități de a lucra cu documente și de a gestiona informații
• Experiență de cel puțin 2 ani pe un post cu activități similare
• Profesionalism, spirit de inițiativă, atenție sporită la detalii
• Responsabilitate, ordine, punctualitate și seriozitate
Descrierea jobului
• urmarirea contractelor si a situatiilor de lucrari
• analiza informațiilor ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁și realizarea de situații (in Excel - formule tip Vlookup, Pivot)
• ținerea evidenței documentelor societății și organizarea lor
• asigurarea de suport pentru Manager
• elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de către management
• îndeplinirea activităților administrative și de protocol
Descrierea companiei
Din 2003 pe piața din România, LuceDomotica este leader pe segmentul de iluminat arhitectural.
Suntem o echipă unită de proiectanți, arhitecți, ingineri și electricieni autorizați care colaborează pentru a asigura succesul fiecărui proiect. Ne implicăm atât rațional, cât și emoțional în realizarea proiectelor, având pasiune pentru ceea ce facem. Construim mereu o legătură strânsă și transparentă cu partenerii noștri pe toată perioada colaborării.
Avem dorința de a fi cât mai buni, de a crește și de a inova cu fiecare proiect pe care îl implementăm.