-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Asistent administrativ

Thirard Balcani
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Studii finalizate în domeniul economic/administrativ;
- Cunostinte de limba franceza (avantaj) sau engleza;
- Cunostinte de contabilitate primara;
- Cunostinte operare PC: Excel, NextUp ERP (reprezinta un avantaj) sau un alt software de contabilitate/gestiune;
- Buna capacitate de organizare, de prioritizare a sarcinilor si un simt de raspundere ridicat ;
- Disponibilitate pentru munca de la birou (L-V);

Descrierea jobului

- Inregistrarea zilnca a documentelor contabile pe baza documentelor justificative : NIR, extrase bancare, registru de casa, deconturi de cheltuieli, ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂facturi etc.);
- Menținerea contactului cu furnizorii si clientii in cadrul procesului de vanzare (facturare, livrare de bunuri etc.);
- Tinerea la zi a evidentelor pe clienti si furnizori si urmarirea incasarilor, respectiv a platilor;
- Pregatirea și transmiterea de situatii si rapoarte diferitilor interlocutori (expert contabil, directiune);
- Asigurarea suportului administrativ pentru activitățile companiei;
- Indosarierea si arhivarea fizica/digitala a documentelor;

Beneficii:
Decontare abonament transport;
Asigurare medicala privata;
Tichete de masa
Al 13-lea salariu;
Nivelul salarial se va stabili la interviu in functie de abilitati si experienta

Descrierea companiei

Societatea Thirard Balcani este filiala in Romania a grupului francez Thirard, fiind specializata in distributia si comercializarea produselor de feronerie.

Publicat 14 Aug. 2024 Reactualizat 13 Oct. 2024 Expiră 13 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.