Asistent administrativ
Thirard Balcani
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii finalizate în domeniul economic/administrativ;
- Cunostinte de limba franceza (avantaj) sau engleza;
- Cunostinte de contabilitate primara;
- Cunostinte operare PC: Excel, NextUp ERP (reprezinta un avantaj) sau un alt software de contabilitate/gestiune;
- Buna capacitate de organizare, de prioritizare a sarcinilor si un simt de raspundere ridicat ;
- Disponibilitate pentru munca de la birou (L-V);
- Cunostinte de limba franceza (avantaj) sau engleza;
- Cunostinte de contabilitate primara;
- Cunostinte operare PC: Excel, NextUp ERP (reprezinta un avantaj) sau un alt software de contabilitate/gestiune;
- Buna capacitate de organizare, de prioritizare a sarcinilor si un simt de raspundere ridicat ;
- Disponibilitate pentru munca de la birou (L-V);
Descrierea jobului
- Inregistrarea zilnca a documentelor contabile pe baza documentelor justificative : NIR, extrase bancare, registru de casa, deconturi de cheltuieli, ︁︀︂︃︃︇︅︀︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂facturi etc.);
- Menținerea contactului cu furnizorii si clientii in cadrul procesului de vanzare (facturare, livrare de bunuri etc.);
- Tinerea la zi a evidentelor pe clienti si furnizori si urmarirea incasarilor, respectiv a platilor;
- Pregatirea și transmiterea de situatii si rapoarte diferitilor interlocutori (expert contabil, directiune);
- Asigurarea suportului administrativ pentru activitățile companiei;
- Indosarierea si arhivarea fizica/digitala a documentelor;
Beneficii:
Decontare abonament transport;
Asigurare medicala privata;
Tichete de masa
Al 13-lea salariu;
Nivelul salarial se va stabili la interviu in functie de abilitati si experienta
- Menținerea contactului cu furnizorii si clientii in cadrul procesului de vanzare (facturare, livrare de bunuri etc.);
- Tinerea la zi a evidentelor pe clienti si furnizori si urmarirea incasarilor, respectiv a platilor;
- Pregatirea și transmiterea de situatii si rapoarte diferitilor interlocutori (expert contabil, directiune);
- Asigurarea suportului administrativ pentru activitățile companiei;
- Indosarierea si arhivarea fizica/digitala a documentelor;
Beneficii:
Decontare abonament transport;
Asigurare medicala privata;
Tichete de masa
Al 13-lea salariu;
Nivelul salarial se va stabili la interviu in functie de abilitati si experienta
Descrierea companiei
Societatea Thirard Balcani este filiala in Romania a grupului francez Thirard, fiind specializata in distributia si comercializarea produselor de feronerie.
Publicat
14 Aug. 2024
Reactualizat
13 Oct. 2024
Expiră
13 Oct. 2024