Candidatul Ideal
- Capacitate de prioritizare si organizare a responsabilitatilor zilnice
- Cunoasterea limbii franceze la nivel avansat (scris, oral)
- Experienta de cel putin 1 an in administrare dosare, servicii administrative
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office este obligatorie (in special Word si Excel), iar cunoasterea unui CRM de type NAYA , AGS reprezinta un avantaj
Descrierea jobului
- Verifica conformitatea dosarelor (administrarea unui portofoliu variat de clienti externi)
- Introduce si arhiveaza electronic elementele dosarelor in CRM
- Editeaza și transmite contractele către profesioniștii din domeniul sănătății pentru semnare
- Declara contractele către autoritățile franceze competente
- Pregateste dosarele de plata ale profesionistilor din domeniul sanatatii (onorarii, cheltuieli de deplasare)
- Raporteaza platile efectuate catre autoritățile franceze competente
- Asigura confidentialitatea datelor si a informatiilor cu care lucreaza
- Salariu negociabil in functie de experienta
- Posibil in remote
Descrierea companiei
Complya Support International este o filiala a grupului francez HOLDING COMPLYA SAS, creata în 2020, specializata in activități de secretariat și servicii suport (administrative, reglementare și financiare) pentru diferite laboratoare farmaceutice franceze.