Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Administrativ & Contabilitate Primara

C.G.R. Business Project SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ne imbunatatim si optimizam echipa de la sediul din Otopeni si din acest motiv cautam coleg pe postul de operator facturare care sa ne ajute sa oferim o experienta remarcabila clientilor care aleg CGR Auto si care sa se integreze rapid si eficient la locul de munca.
Activitatea se va desfasura la sediul companiei din Calea Bucurestilor nr. 1 Otopeni, Judet Ilfov si programul de lucru urmeaza sa fie de Luni pana Vineri de la 9 la 17:30 cu pauza de 30 minute, weekend liber.

Descrierea jobului

Cerintele de baza ale postului :
Viitorul membru al echipei trebuie sa fie vesel, comunicativ, sa indrageasca lucrul cu oamenii ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂si sa fie dispus sa invete atat despre contabilitatea primara cat si depre produsele si serviciile companiei;
Experienta in munca minim 2 ani;
Studii medii obligatoriu, studiile superioare sunt binevenite;
Ordonat, disciplinat, ambitios si cu atentie distributaiva;
Abilitati bune de comunicare;
Cunostinte operare casa de marcat si programe facturare;
Cunostinte operare calculator: Mail, Excel, Word;

Responsabilitati de baza ale postului:
- Emitere facturi, bonuri fiscale, facturi de retur, declaratii si certificate de garantie;
- Trimite si descarca E-Factura;
- Generarea AWB pentru expeditie marfa si documente;
- Confirma comenzi din magazinul online si le genereaza factura + AWB;
- Incasari + plati numerar/card;
- Introduce registru de casa;
- Introduce in sistem incasarile din banca ( op + decontruri curieri + deconturi plati online);
- Completeaza autorizatii provizorii si emite polite RCA pentru remorcile comercializate;
- Lucreaza in CRM-ul societatii;
- Intocmeste NIR pentru marfuri primite;
- Arhiveaza documente;
- Organizeaza documentele pentru trimitere catre contabilitate;

Beneficii:
- Salariu de baza 3000 lei net + bonuri de masa 25 lei/zi (aproximativ 500 lei/luna);
- Bonus pentru indeplinirea sarcinilor 500 lei (posibil dupa prima luna de inductie);
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Perioada de proba 90 zile;

Descrierea companiei

CGR Business Project SRL a luat fiinta in 2006 si din 2008 isi desfasoara activitatea in sectorul auto, in acest timp folosind brandul CGR Auto a devenit unul din liderii de piata in domeniul comertului cu remorci usoare pana la 3,5t impreuna cu piese si accesorii pentru acestea, carlige pentru remorcare, suporturi transport biciclete si vehicule electrice lente.

Publicat 9 Oct. 2024 Reactualizat 18 Oct. 2024 Expiră 8 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.