Asistent administrativ/back-office
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare reprezinta un avantaj
- Cunostinte de research
- Cunostinte de utilizare a computerului
- Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/ integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă
- Experienta in vanzari si relationarea cu clientul reprezinta un avantaj
- Seriozitate si punctualitate
- Atitudine pozitiva si proactiva, orientare spre client
- Permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj.
Descrierea jobului
- Redacteaza diferite adrese, ︁︀︂︃︃︇︉︆︄raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre personalul companiei, transmiterea actelor către clienti
- Asigura si raspunde de buna gestionare a serviciilor puse la dispozitia clientilor companiei;
- Prospecteaza piata pentru gasirea de noi clienti;
- Transmite in numele societatii prezentari potentialilor clienti;
- Urmareste situatia licitatiilor aparute si ajura la intocmirea documentatiei necesare;
- Raspunde de crearea, intretinerea si arhivarea unei bazei de date cuprinzand vizitatori, clienti, parteneri;
- Raspunde de conducerea registrului de corespondenta al firmei in ceea ce priveste inregistrarea actelor, facturilor, notificarilor etc. primite pe adresa firmei si de asemenea de toate actele care ies din firma;
- Raspunde de preluarea apelurilor telefonice si de directionarea acestora catre departamentele firmei;
- Raspunde de redactarea si transmiterea actelor prin e-mail sau posta clasica si de preluarea actelor venite pe adresa firmei, prin fax sau e-mail, cu completarea registrului de corespondenta in acest sens;
- Raspunde de predarea corespondentei avand ca destinatari clientii;
- Raspunde de buna functionare a biroticii din dotare, fiind responsabila si de asigurarea la timp cu consumabile si de efectuarea reviziilor/reparatiilor necesare;
- Raspunde si indeplineste partea de protocol a companiei;
- Urmarirea valabilitatii contractelor comerciale;
- Orice situatii legate de urmarirea comenzior/ produselor/ vanzarilor solicitate de conducerea societatii;
- Pastreaza o relatie stransa cu departamentele Vanzari si Contractare.
Descrierea companiei
www.tta.ro
TTA comercializeaza platforme si nacele pentru lucru la inaltime pentru orice aplicatie, in domeniile industrial si civil, acordand o deosebita atentie elementelor de siguranta si nivel tehnologic ale acestora. Oferim o gama completa de servicii, printre care: asistenta in garantie si post-garantie, piese de schimb, service, inchiriere nacele, platforme si prb.
Punct de lucru: str. Caminului nr. 82 sat Manolache, comuna Glina, jud Ilfov