![XXXLutz Mobilier Militari](https://content.ejobs.ro/img/logos/7/75901.png)
Asistent Achizitii - Militari
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal:
- Studii superioare absolvite sau in curs de absolvire ;
- Cunoștințe bune în domeniul pachetului MS-Office;
- Cunoștințe de limba germană, constituie avantaj;
- Cunoștințe de limba engleză, minim nivel conversațional ;
- Stil de lucru organizat şi precis;
- Flexibilitate, seriozitate; atitudine deschisă şi optimistă;
- Mod de gândire şi acţionare interdepartamental, orientat către client;
- Personalitate deschisă, adaptabilitate mare şi bună relaționare profesională;
- Dorința de dezvoltare profesională si personală permanentă;
- Dinamism şi rezistentă la stres.
Descrierea jobului
- Susține achizitorul şi departamentul în toate măsurile organizatorice;
- Administrează baza de date a furnizorilor şi articolelor;
- Derulează activități ︁︀︂︃︃︇︅︀de achiziționare stabilite pentru grupele de mărfuri alocate;
- Asigură stocul primelor comenzi şi al articolelor aflate în promoție aferent sarcinilor de vânzare şi cerințelor stabilite;
- Oferă sprijin la întocmirea contractelor de achiziție şi derularea contractelor încheiate conform prevederilor contractuale;
- Îndeplinește activități de planificare, organizare, coordonare, control si evaluare aferente grupelor sale de produse;
- Administrează fişele de produs;
- Colaborează la verificarea facturilor;
- Pregătește documentația pentru stabilirea prețurilor şi implementează utilizarea corectă a acestora;
- Culege şi prelucrează informațiile interne şi externe necesare pentru stabilirea corectă a preţurilor de vânzare;
- Pregătește redactarea de analize de preț şi de marja de acoperire;
- Asigură comandarea articolelor după necesitate si cerințe;
- Verifică şi introduce datele produselor în sistemul informatic;
- Asigură completarea pliantelor publicitare și acuratețea datelor comunicate;
- Respectă termenele limită comunicate de catre achizitor.Angajații motivați și bine instruiți reprezintă baza succesului.
- Sprijin pentru a te acomoda și dezvolta, precum și numeroase oportunități de promovare
- Pachet salarial atractiv
- Tichete de masa 33 lei
- Abonament medical
- Bonusuri si prime anuale
- Bonus aniversar
- Reducere la produsele din magazinele XXXLutz
- Transport asigurat de la statia de metrou Pacii, tur si retur.
- Program flexibil Luni-Vineri
Descrierea companiei
Te invităm în marea familie XXXLUTZ, unde te aşteaptă şcolarizări în cadrul unei echipe dedicate, recompense financiare orientate către performanţă şi opţiuni atractive pentru dezvoltarea ta profesională! Compania XXXLutz KG a fost înfiinţată în 1945 în Austria. Din 1973 menţine o politică de expansiune constantă, iar în ultimii ani a deschis în jur de 10 magazine noi pe an.
În total grupul XXXLutz operează 320 de filiale. 25.700 de angajaţi activează în cadrul grupului, acesta fiind în prezent în top 3 cei mai mari retaileri de mobilier.
Lucrează la XXXLutz
XXXLutz oferă de peste 70 de ani locuri de muncă atractive și sigure cu oportunități excelente de promovare și câștig. Peste 25.000 de angajați se dezvoltă zilnic în cele mai variate domenii de activitate și departamente.
Daca esti o persoana ce isi doreste sa se dezvolte profesional in domeniul comertului, vrei mai mult de la viata, esti pozitiva si gata de a descoperi o lume plina de provocari, alatura-te si creste cu XXXLutz.
Cautam si credem in oameni ca tine!