Candidatul Ideal
Studii medii / superioare
Experiență minimă de 3 ani într-un rol similar
Abilitați excelente de comunicare; multitasking
Flexibilitate, capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic
Capacitatatea de a prioritiza sarcinile in functie de nevoi, de a rezolva problemele rapid si efficient.
Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului
Cunoștințe de limba engleză constituie un avantaj
Cunoștințe de management al rețelelor sociale
Abilitatea de a lucra în mod independent și de a lua inițiativă.
Atitudine profesională, empatie și înțelegere
Confidențialitate și discreție
Carnet de șofer constituie un avantaj.
Experiență minimă de 3 ani într-un rol similar
Abilitați excelente de comunicare; multitasking
Flexibilitate, capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic
Capacitatatea de a prioritiza sarcinile in functie de nevoi, de a rezolva problemele rapid si efficient.
Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului
Cunoștințe de limba engleză constituie un avantaj
Cunoștințe de management al rețelelor sociale
Abilitatea de a lucra în mod independent și de a lua inițiativă.
Atitudine profesională, empatie și înțelegere
Confidențialitate și discreție
Carnet de șofer constituie un avantaj.
Descrierea jobului
-Gestionarea agendei personale, profesionale și a orarului: Se asigură că toate întâlnirile, călătoriile și programările sunt organizate eficient și ︁fără conflicte
-Asigurară fluxul eficient al informațiilor între angajator și restul echipei.
-Asistență în activități financiare: verifică efectuarea plăților personale din toate sursele și se asigură că acestea sunt efectuate la timp și corect
-Organizarea și coordonarea întâlnirilor: se asigură că toate detaliile pentru întâlnirile de afaceri sunt stabilite și că toți participanții sunt informați corespunzător.
-Administrarea corespondenței: Gestionează e-mailurile, apelurile telefonice și alte forme de comunicare
-Asistență personală și management al activităților casnice: Supervizează activitățile casnice și se asigură că necesitățile personale sunt îndeplinite
-Gestionarea documentației: Se asigură că toate documentele sunt arhivate corect și că baza de date este actualizată
-Suport în cursuri și evenimente: Facilitează desfășurarea cursurilor și evenimentelor, fie prin pregătirea materialelor necesare, fie prin suport tehnic/logistic
BENEFICII
-salariu competitiv
-posibilitati de dezvoltare personala si profesionala
-bonusuri de sarbatori
Descrierea companiei
Asociatia Romana de Psihoterapie Integrativa (ARPI) ARPI este un centru de excelenta in formarea si dezvoltarea profesionala a specialistilor din domeniul psihoterapiei.
Ne dorim sa cooptam in echipa noastra o colega dedicata care sa ofere suport direct in gestionarea activitatilor zilnice ale conducerii organizatiei.