![GABTEO Consult SRL](https://content.ejobs.ro/img/banners/anunturi/bhfhbm1ht1hudz09.png)
Asistent/a | Administrativ & Front-Office
GABTEO Consult SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte:
- 1-2 ani experienta de lucru in domeniul administrativ / relatii clienti / back office;
- Limba Engleza – nivel conversational;
- MS. Office – nivel avansat;
- Excelente abilitati de comunicare, autodisciplina, determinare si orientare catre solutionarea problemelor;
- Atitudine pozitiva si o dorinta continua de a invata;
- Responsabilitate, integritate, proactivitate, atentie la detalii;
- Orientare catre dezvoltare personala si profesionala, inclusiv prin oferire si primire feedback.
Descrierea jobului
Informatii despre angajator:
Clientul nostru este un grup de companii fondat în 1994, ce ofera servicii in zona de: ︁︀︂︃︃︇︅︀
Compania din care vei face parte este un start-up in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata de masini, inclusiv marci premium.
Responsabilitati:
Clientul nostru este un grup de companii fondat în 1994, ce ofera servicii in zona de: ︁︀︂︃︃︇︅︀
- soluții de finanțare pentru autovehicule;
- logistica si rent a car;
- servicii financiare;
- transport persoane cu șofer dedicat.
Compania din care vei face parte este un start-up in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata de masini, inclusiv marci premium.
Responsabilitati:
- Intampinarea clientilor si partenerilor care ajung la sediul companiei si directionarea lor catre colegi;
- Preluarea facturilor primite pe e-mail si directionarea acestora catre departamentul de contabilitate;
- Gestionarea e-mail-urilor primite pe adresa de office;
- Gestionarea atat a arhivei fizice, cat si a celei digitale;
- Realizarea activitatilor de resurse umane, partea administrativa (completarea dosarelor de personal, semnarea actelor aditionale de catre colegi, organizarea activitatilor de Medicina Muncii);
- Intocmirea contractelor noi si mentinerea comunicarii cu clientii;
- Postarea facturilor in SEAP;
- Intocmirea de imputerniciri la cererea clientilor;
- Mentinerea relatiei si preluarea de solicitari a clientilor existenti (telefon/mail);
- Realizarea activitatilor de protocol la birou (primire invitati, organizare intalniri, pregatirea salilor de sedinta);
- Organizarea calatoriilor de afaceri (rezervari hoteluri/avion/transport).
- Abonament premium servicii medicale Regina Maria;
- Oportunitati de invatare si dezvoltare;
- Concediu anual 24 zile;
- Evenimente impreuna cu echipa;
- Decontare transport.
Descrierea companiei
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Domenii de expertiza: Retail, Financiar – Bancar, FMCG, Contabilitate, BPO, IT, Pharma, HoReCa, Resurse Umane, Inginerie, Auto, Asigurari, Transporturi, Agribusiness, Servicii
Publicat
5 Iul. 2024
Reactualizat
5 Iul. 2024
Expiră
4 Aug. 2024
Joburi similare
- 8 Iul. 2024
Office Assistant
Clinica Dental Excellence Servicii Stomatologice
București4000 - 4500 RON net / lună -
-