Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Arhitect

Aduro S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Cunostinte de BIM – Revit- nivel mediu-avansat;
  • Cunostinte de Autocad-nivel mediu;
  • Cunostinte de Microsoft Office (Excel, Word);
  • Abilitati de ︌organizare si planificare;
  • Creativitate si spirit inovativ;
  • Persoana dinamica, cu bune abilitati de lucru in echipa;
  • Arhitect cu experienta in proiectare si proiectare Revit- minim 5 ani;
  • Experienta de lucru in proiecte complexe;
  • Experienta de santier constituie un avantaj;
  • Studii de Arhitectura.

Descrierea jobului

  • Proiecteaza, redacteaza documentatiile si proiectele incredintate;
  • Conduce si coordoneaza realizarea proiectelor, astfel incat sa se respecte termenele, sa se realizeze calitatea lucrarilor si sa nu se depaseasca costurile programate;
  • Se asigura de corectitudinea documentelor venite de la colaboratori/subcontractori din punct de vedere tehnico-economic;
  • Intocmeste documentatia necesara proiectelor din cadrul companiei, la toate fazele de proiectare: Studiu de fezabilitate, Documentatia Tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Demolare, Documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, Documentatia Tehnica pentru Obtinerea Autorizatiei de Construire, Proiect Tehnic + Detalii de Executie);
  • Intocmeste documentatiile pentru obtinerea certificatului de urbanism;
  • Reprezinta societatea in relatiile cu beneficiarii, organele municipale, judetene si alte organe care se ocupa de avizari ce tin de proiectele executate;
  • Elaborareaza si verifica componentele tehnice ale proiectelor;
  • Pregateste si organizeaza planurile de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
  • Pastreaza proiectul in limitele bugetului, in paralel cu respectarea termenului de livrare;
  • Coopereaza permanent cu echipa de proiect;
  • Coordoneaza planurile de proiect si le prezinta in timpul sedintelor operationale;
  • Urmareste executia lucrarilor in baza documentatiei elaborate si ofera suportului tehnic constructorului pe perioada de executie.

Descrierea companiei

Înființată în 2009, ADURO Ia crescut pe o piață în plină criză economică venind în sprijnul companiilor private și a instituțiilor publice pentru demararea și finalizarea lucrărilor propuse.

MISIUNEA ADURO Realizarea de proiecte sustenabile, cu profesionalism și onestitate. Proiecte care ne fac să ne simțim mândri!

Publicat 13 Ian. 2025Reactualizat 13 Ian. 2025Expiră 12 Febr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.