Candidatul Ideal
Studii superioare sau medii (preferabil tehnice sau economice);
Experienta anterioara in domeniul vanzarilor de minim 1 an;
Preferabil experiență in domeniul vanzarii pieselor de schimb(autoturisme, camioane, utilaje)
Cunostinte de operare pe calculator;
Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
Permis de conducere categoria.B;
Disponibilitatea de a călători in afara județului de domiciliu (maxim 30% din timp)
Abilități de comunicare și negociere;
Capacitate de planificare și organizare a activităților;
Deprinderea de a lucra in echipă.
Experienta anterioara in domeniul vanzarilor de minim 1 an;
Preferabil experiență in domeniul vanzarii pieselor de schimb(autoturisme, camioane, utilaje)
Cunostinte de operare pe calculator;
Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
Permis de conducere categoria.B;
Disponibilitatea de a călători in afara județului de domiciliu (maxim 30% din timp)
Abilități de comunicare și negociere;
Capacitate de planificare și organizare a activităților;
Deprinderea de a lucra in echipă.
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
-Studiază piața pentru depistarea de noi parteneri pentru produsele organizației;
-Contactează potențialii parteneri, prezintă organizația, produsele și serviciile pe care le oferă aceasta;
-Consiliează clienții și identifică nevoile acestora;
-Genereaza business nou, stimuleaza si dezvolta business-ul existent;
-Obtine acordul intre partile contractante, inchide vanzarea si urmareste finalizarea ei;
-Profil multitasking si capabil sa dezvolte proiecte diferite in paralel;
-Monitorizează situația rulajului și a încasărilor de la clienți, urmărește și răspunde de încasarea facturilor emise;
-Monitorizează concurența, prețurile, producători, tendințele și întocmește rapoarte săptămânale;
-Își desfășoară activitatea în așa fel încât să atingă obiectivele comerciale ce i s-au stabilit.
Beneficii:
-Laptop
-Telefon mobil
-Bonusuri în funcție de performanță
-Studiază piața pentru depistarea de noi parteneri pentru produsele organizației;
-Contactează potențialii parteneri, prezintă organizația, produsele și serviciile pe care le oferă aceasta;
-Consiliează clienții și identifică nevoile acestora;
-Genereaza business nou, stimuleaza si dezvolta business-ul existent;
-Obtine acordul intre partile contractante, inchide vanzarea si urmareste finalizarea ei;
-Profil multitasking si capabil sa dezvolte proiecte diferite in paralel;
-Monitorizează situația rulajului și a încasărilor de la clienți, urmărește și răspunde de încasarea facturilor emise;
-Monitorizează concurența, prețurile, producători, tendințele și întocmește rapoarte săptămânale;
-Își desfășoară activitatea în așa fel încât să atingă obiectivele comerciale ce i s-au stabilit.
Beneficii:
-Laptop
-Telefon mobil
-Bonusuri în funcție de performanță
Descrierea companiei
JAREX PIESE – o singura oprire pentru o oferta completa de piese pentru utilaje de constructii.
Cu o experienta de 10 ani in furnizarea de piese de schimb pentru utilaje de constructii, JAREX PIESE vine in intampinarea partenerilor sai cu cea mai variata oferta de piese de schimb din Romania. Specialistii nostri studiaza cu atentie piata utilajelor de constructii si nevoile clientilor adaptand si marind continuu stocul de piese. La noi poti gasi piesa in stoc cu livrare imediata sau la comanda cu livrare rapida si te asiguram ca vei primi exact ceea ce comanzi.
Cu o experienta de 10 ani in furnizarea de piese de schimb pentru utilaje de constructii, JAREX PIESE vine in intampinarea partenerilor sai cu cea mai variata oferta de piese de schimb din Romania. Specialistii nostri studiaza cu atentie piata utilajelor de constructii si nevoile clientilor adaptand si marind continuu stocul de piese. La noi poti gasi piesa in stoc cu livrare imediata sau la comanda cu livrare rapida si te asiguram ca vei primi exact ceea ce comanzi.
Joburi similare