Area Sales Manager - Utilaje Agricole
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experiență de minimum 5 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 3 ani ︋︇︃︈︋︋︆︄︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎experiență în vânzarea utilajelor agricole;
- Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii;
- Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență;
- Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj;
- Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet).
- Carnet de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei;
- Prospectarea ︃︁︃︇︁︅︉︁︃︄︁︀︉︉︉︁︆︅︁︉︄continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți;
- Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
- Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora;
- Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii;
- Întocmirea documentele comerciale;
- Asigurarea asistenței tehnice pentru clienți prin oferirea unui sprijin prompt și corect în rezolvarea problemelor apărute;
- Acordarea de suport tehnic pentru clienții noi, dar și pentru cei deja existenți.
- Un pachet de remunerare competitiv, compus din parte fixă și comision din vânzări;
- Tichete de masă/ tichete cadou;
- Mașină, laptop, smartphone;
- Asigurare de sănătate privată;
- Bonus prin program de recomandari.
- Vei avea suportul unei echipe tinere, entuziaste și pasionate;
- Vei avea acces la cursuri de specialitate si creștere profesională continuă.
Descrierea companiei
Cine suntem și de ce să ne alegi: AgroConcept este unicul importator și distribuitor autorizat pe piața din România al brandului New Holland Agriculture și unic distribuitor pentru brandurile Kverneland si Casella. Principalele domenii de activitate ale companiei sunt comercializarea de utilaje și echipamente agricole, asigurarea unui serviciu complet de asistență (service și piese de schimb) și furnizarea de soluții financiare avantajoase.
Suntem preocupați în mod constant să atingem excelența în domeniu prin păstrarea unui climat de încredere, respect și colaborare în relația cu clientii și partenerii noștri.
Susținem dezvoltarea comunităților rurale și creșterea sustenabilă a agriculturii românești printr-o serie de investiții: 16 centre regionale dotate cu cele mai noi tehnologii de intervenție rapidă și asistență tehnică, o echipă de management formată din experți pe piața locală și internațională, o viziune globală pentru succes la nivel local. În prezent în compania noastra lucrează peste 250 de experți și specialiști.
Oamenii sunt nucleul afacerii și tot ei sunt motorul tuturor activităților, iar AgroConcept prețuiește forța de muncă profesionistă și dedicată.
Ceea ce ne motivează este spiritul de echipa, pe care îl posedăm cu toții. Scopul nostru este să cultivăm și să hrănim acest spirit, îmbunătățind continuu modul nostru de a face lucrurile. Prin urmare, suntem întotdeauna optimiști în ceea ce privește depășirea provocărilor de mâine. Vrei sa fii intampinat/a in fiecare zi de lucru de…
- O echipa dinamica, dornica de munca si centrata pe obtinerea de rezultate in beneficiul clientilor nostri;
- Colegi ambitiosi, pasionati de ceea ce fac si gata oricand sa-ti acorde suport?
- Experiente axate pe dezvoltarea profesionala si personala continua?
Aplică acum și hai să ne cunoaștem!
În cazul în care niciuna dintre pozițiile disponibile în acest moment nu se potrivește calificărilor și experienței tale, trimite-ne cv-ul tau, menționand poziția sau departamentul în care ai dori să lucrezi la cv@agroconcept.ro.
Ne poti urmari in social media, pentru a afla noutati si detalii despre joburile deschise:
https://www.facebook.com/AgroConceptNewHolland/ https://www.linkedin.com/company/10241899/