-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Area sales manager / Key account executiv

RIVIERA BIKE SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experienta relevanta in vanzari, preferabil in industria materialelor de constructii, sculelor si uneltelor;
Experienta de lucru cu distribuitorii zonali, comert en-gross si retele IKA-DIY;
Cunoasterea retelelor locale si a distribuitorilor de profil din aria alocata;
Abilitati excelente de comunicare si negociere;
Capacitatea de a lucra independent si de a gestiona eficient timpul;
Disponibilitatea de a face deplasari in aria alocata peste 60% din timp;

Descrierea jobului

Suntem in cautarea unui Area Sales Manager dedicat si ambitios pentru a se alatura echipei noastre. Noul coleg va fi ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈responsabil de gestionarea relatiilor cu distribuitorii zonali si cu magazinele IKA-DIY din zona
Principalele responsabilitati pentru rolul de Area sales Manager
Mentinerea si dezvoltatrea distribuitorilor existenti;
Identificarea si atragerea de noi distribuitori pentru o acoperire cat mai buna a teritoriului si atingerea obiectivelor setate;
Efectuarea vizitelor periodice la distribuitorii din portofoliu si in teren cu agentii acestora;
Monitorizarea performantelor distribuitorilor si implementarea de strategii pentru imbunatatirea vanzarilor;
Analizarea pietei si identificarea oportunitatilor de crestere;
Organizarea de sesiuni de training cu agentii distribuitorilor pentru a-i familiariza cu produsele;

Principalele responsabilitati pentru rolul de Key Account Executiv:

Vizitarea magazinelor Ika de pe zona arondata conform graficului setat de Managereul de departament;
Relationarea si negocierea cu personalul de decizie al magazinelor in vederea imbunatatirii vizibilitatii produselor listate pe fiecare locatie;
Urmareste cresterea comenzilor pe fiecare produs si locatie;
Se asigura ca toate produsele comercializate sunt expuse conform conditiilor agreate cu fiecare retea in parte;
Analizeaza sortimentatia prezenta in retelele partenere in vederea indetificarii de noi oportunitati de dezvoltare;
Intocmeste si transmite rapoarte de activitate catre Managerul de departament;

Descrierea companiei

Riviera Works este o companie cu capital românesc 100% si cu suportul unei echipe dinamice și dedicate.
In cei 18 ani de activitate am construit parteneriate puternice și durabile pentru a satisface cât mai bine nevoile clienților
Ne propunem să creăm condițiile optime pentru a deveni lideri de piață în distribuția B2B a articolelor de bricolaj: unelte și scule de mână sau electrice pentru construcții, grădinărit și amenajări; produse de uz gospodăresc; echipamente de protecție.
Astazi, compania noastra vine in intampinarea clientilor nostri cu un portofoliu de peste 5.000 de articole sub brandurile proprii: Blade (piese de schimb, echipamente și produse pentru grădinărit și silvicultură), Gospodarul (produse pentru uz gospodăresc precum pompe de apă, generatoare, drujbe, motosape, etc), Wolfson (o gamă variată de produse de uz gospodăresc, scule și unelte), Syncromate (piese de schimb şi accesorii pentru bicicletele middle-level) și precum si brandul international Total (scule si unelte)
Principalele noastre atuuri sunt:
- Gama de Produse completa: unelte și scule de mână sau electrice pentru construcții, grădinărit și amenajări; produse de uz gospodăresc; echipamente de protecție;
- Parteneriate solide cu peste 2.000 de magazine la nivel national;
- Sistem ERP la nivelul tuturor departamentelor (Finaciar, Vânzări, Achiziții, Logistică, Resurse Umane, Service, Warehouse) ca o soluție completă de gestionare a business-ului.
- Xtrack WMS integrat cu sistemul ERP (Sistem de Management al depozitelor și stocurilor)
- Platforme online profesioniste dedicate clientilor B2B, integrate cu sistemul ERP: www.blademotors.ro și www.total.ro
- Echipa de specialisti cu experienta, cu peste 100 de colegi
- Facilitati proprii de depozitare de peste 7.000 mp
- Unitati proprii de service la sediul din Popesti-Leordeni si la punctele logistice din Bacau si Aiud
Publicat 24 Oct. 2024 Reactualizat 6 Nov. 2024 Expiră 23 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.