Area Coordinator
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experienta relevanta de manager in domeniul FMCG;
Abilitati dezvoltate de comunicare si negociere;
Leadership;
Seriozitate, responsabilitate si perseverenta;
Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii;
Spirit de echipa;
Studii superioare finalizate;
Cunostinte operare MS Office si Smartphone;
Carnet de conducere categoria B obtinut de de minim 2 ani.
Descrierea jobului
Propune solutii de optimizare si eficientizare a activitatii merchandiserilor;
Realizeaza ︁︈︂︁︈︇︁︂︁activitati de recrutare, induction si coaching pentru echipa din subordine;
Actioneaza permanent pentru asigurarea planurilor de succesiune;
Planifica zilnic activitatea echipei si stabileste prioritatile si obiectivele de atins;
Verifica respectarea standardelor calitative de merchandising;
Mentine si dezvolta relatii de colaborare cu reprezentantii clientilor si ai magazinelor;
Asigura organizarea si planificarea implementarii noilor proiecte;
Intocmeste si transmite rapoarte de activitate
Analizeaza rapoarte/indicatori si stabileste prioritati de actiune
Descrierea companiei
FMCG Marketing & Distribuție a fost înființată în 2004 având ca obiect de activitate oferirea de servicii de retail marketing: merchandising, retail audit, implementare POSM, raportare si image recognition etc.
Misiunea companiei este de a fi principalul furnizor de servicii de merchandising la nivel național pentru companiile din industriile de bunuri de larg consum, bricolaj, electronice și IT vizând creșterea vânzărilor clienților noștri prin asigurarea vizibilității la raft a produselor comercializate.
De 20 de ani aplicăm aceleași valori în activitatea de zi cu zi pentru că noi credem în ele și s-au dovedit a fi cele mai importante în îndeplinirea misiunii noastre: orientarea către angajați, excelența în execuție, inovația și partener de valoare.
Suntem o echipă de peste 1200 de colegi în toată țară. Suntem mulți, suntem diferiți, avem abordări diferite și nevoi diferite. Din fericire, la FMCG, avem oportunități de dezvoltare profesională și personală pentru fiecare dintre noi. Ceea ce ne caracterizează pe toți este responsabilitatea, bunăvoința și atenția la detalii. Credem în lucrul bine făcut și știm cât de important este serviciul pe care noi îl oferim. Avem la îndemână instrumente inovative care să ne ajute să performăm și să fim partenerul de valoare ai clienților FMCG.