Candidatul Ideal
Anunt recrutare membri CA Parc Industrial Valenii de Munte, Valenii De Munte
Descrierea jobului
ANUNŢ
privind selecția candidaților în vederea ocupării a 3 (trei)
poziții de membru în consiliul de administrație al Societății Prahova Industrial Parc S.A.
Consiliul local al orașului Vălenii de Munte, județul Prahova, anunță declanșarea procedurii de selecție a candidaților în vederea numirii acestora pentru 3 (trei) poziții de membru în consiliul de administrație al Societății Prahova Industrial Parc S.A. în conformitate cu prevederile O.U.G nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și normelor de aplicare ale acesteia.
I. ETAPELE DE DESFĂŞURARE A SELECŢIEI:
Depunerea candidaturilor, analiza acestora și întocmirea listei lungi;
Evaluarea candidaturilor și întocmirea listei scurte;
Depunerea declarațiilor de intenenție de către candidații înscriși în lista scurtă;
Interviul candidaţilor înscriși în lista scurtă și selecția finală.Interviul se va susține pe baza planului de interviu și a bibliografiei următoare:
a) Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) O.U.G. nr 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările si completările ulterioare;
c) H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodogice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
d) Legea nr. 186/2013 privind constituirea și funcționarea parcurilor industriale.
II. CONDIŢII DE PARTICIPARE:
II.1. Condiţii generale:
1. Să aibă cetățenie română sau a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiția să aibă domiciliul sau reședința în România;
2. Cunosc foarte bune a limba română (scris și vorbit);
3. Să fie absolvent(ă) al/a unui program de studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în cadrul unei instituții de învățământ superior în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al parcurilor industriale şi experienţă în domeniile menționate mai sus de cel puțin 7 ani;
4. Să nu se afle în niciuna din situțiile prevăzute la la art.4, art. 30 alin.(9), art.33, art.36 alin.(7) din OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
5. Să fie apt(ă) din punct de vedere medical (atestată pe bază de documente medicale);
6. Să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar;
7. Să nu fi fost condamnat definitiv printr-o hotărâre judecătorească pentru săvârșirea unor infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică infăptuirea justiției, infracțiuni de fals, infracțiuni contra patrimoniului, infracțiuni prevăzute în Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, cu modificările și completările ulterioare, sau infracțiuni prevăzute de Legea nr. 85/2014 prvind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare;
8. Să nu fi făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege;
9. Să nu se afle în conflict de interese care să îl facă incompatibil cu exercitarea calității de membru în Consiliul de administrație al societății pentru care a aplicat;
10. Să îndeplinească criteriile prevăzute în OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă, cu modificările și completările ulterioare și HG nr. 639/2023 privind normele de aplicare ale acesteia.
II.2. Condiţii specifice:
1. Pentru 2(două) posturi de membru în Consiliul de administrație: Să fie absolvent(ă) al/a unui program de studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în cadrul unei instituții de învățământ superior în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al parcurilor industriale şi experienţă în domeniile menționate mai sus de cel puțin 7 ani;
2. Pentru 1(un) post de membru în Consiliul de administrație: Să fie absolvent(ă) al/a unui program de studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în cadrul unei instituții de învățământ superior în domeniul economic şi experienţă în acest domeniu de cel puțin 7 ani;
- Să fie autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori să dețină experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administratie/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative.
3. Constituie avantaj experiența în domeniile experiența în guvernanță corporativă;
4. Cunoaşterea legislaţiei specifice domeniului de activitate al parcurilor industriale și, implicit, societăților comerciale, stipulată în bibliografie.
III. CRITERII DE SELECȚIE
Criteriile obligatorii care trebuie folosite în cadrul procedurii de selecție sunt diferențiate pe grupe și subgrupe după cum urmează:
Competențe: Competențe specifice sectorului de activitate al întreprinderii publice, competențe de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, Competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice.
Trăsături: reputație personală și profesională; integritate; independență, expunere politică, abilități de comunicare interpersonală.
Alte criterii: rezultate economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrieri în cazierul fiscal și judiciar, criterii de gen.
Modalitatea de evaluare: observarea și analiza reacțiilor și a răspunsurilor candidaților prin raportare la profilul consiliului și profilul candidatului, alinierea cu Scrisoarea de așteptări.
IV. DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII:
1. Cererea de înscriere;
2. Curriculum vitae în format Europass conform HG nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae;
3. Cazier judiciar și cazier fiscal;
4. Copii după acte de studii (pentru cei care au finalizat studiile în străinătate este necesară dovada echivalării studiilor eliberată de Ministerul Educaţiei – Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor);
5. Copie act identitate, copia certificatului de căsătorie sau a altor acte de stare civilă în cazul schimbării numelui;
6. Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională, respectiv, vechimea în specialitatea studiilor (Copie carnet de muncă, adeverințe, alte documente doveditoare);
7. Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
8. Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor;
9. Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal;
10. Declarații pe propria răspundere privind îndeplinirea condițiilor generale, conformitatea documentelor şi informațiilor prezentate în dosar, lipsa conflictului de interese şi a situațiilor de incompatibilitate, etc.;
Documentele din dosar vor fi numerotate și opisate.
Formularele necesare depunerii candidaturii se regăsesc pe site–ul Primăriei orașului Vălenii de Munte, secțiunea Guvernanță corporativă.
Toate documentele menționate mai sus sunt obligatorii, lipsa cel putin a unuia dintre acestea duce la respingerea candidaturii.
Originalele documentelor din dosarul candidatului vor fi prezentate ulterior pentru a putea fi cerficate de către secretarul comisiei de selecție.
V. CANDIDATURILE:
Candidaturile și documentele solicitate se vor depune în termen de 30 zile de la data publicării anunţului, până cel târziu în data de 31 martie 2025, ora 16.00, astfel:
- în format letric la sediul Primăriei orașului Vălenii de Munte, compartiment Registratură, strada Berevoești, nr. 3A, în plic închis şi sigilat. Candidaţii vor primi un număr de înregistrare şi data depunerii candidaturii.
Pe plic se va menționa numele, prenumele și domiciliul candidatului, precum și “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii Prahova Industrial Parc SA”.
- în format electronic la adresa de e-mail primariavaleniidemunte@yahoo.com
Reguli obligatorii petru transmiterea dosarului în format electronic:
- Mesajele e-mail de depunere a candidaturilor în format electronic vor avea ca subiect “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii Prahova Industrial Parc SA”- numele şi prenumele candidatului.
- Formularele completate vor fi transmise în format pdf.
- Copiile documentelor solicitate vor fi scanate și salvate ca documente separate, având în titlu tipul documentului, numele și prenumele candidatului.
- Dosarele electronice NU vor fi transmise prin aplicații de transfer de fișiere. În cazul în care dimensiunea dosarului depășește capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate.
Rezultatul analizei dosarelor va fi comunicat fiecărui candidat în termenul prevăzut de lege.
Data, ora şi locul desfăşurării interviului vor fi comunicate ulterior fiecărui candidat.
Persoana de contact: Oțelea Delia-Georgiana–tel. 0244 280816
Informații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei orașului Vălenii de Munte, județul Prahova, str. Berevoești, nr 3A, et.1 camera 14, la numărul de telefon 0244280816 sau pe adresa de e-mail primariavaleniidemunte@yahoo.com.
privind selecția candidaților în vederea ocupării a 3 (trei)
poziții de membru în consiliul de administrație al Societății Prahova Industrial Parc S.A.
Consiliul local al orașului Vălenii de Munte, județul Prahova, anunță declanșarea procedurii de selecție a candidaților în vederea numirii acestora pentru 3 (trei) poziții de membru în consiliul de administrație al Societății Prahova Industrial Parc S.A. în conformitate cu prevederile O.U.G nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și normelor de aplicare ale acesteia.
I. ETAPELE DE DESFĂŞURARE A SELECŢIEI:
Depunerea candidaturilor, analiza acestora și întocmirea listei lungi;
Evaluarea candidaturilor și întocmirea listei scurte;
Depunerea declarațiilor de intenenție de către candidații înscriși în lista scurtă;
Interviul candidaţilor înscriși în lista scurtă și selecția finală.Interviul se va susține pe baza planului de interviu și a bibliografiei următoare:
a) Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
b) O.U.G. nr 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările si completările ulterioare;
c) H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodogice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
d) Legea nr. 186/2013 privind constituirea și funcționarea parcurilor industriale.
II. CONDIŢII DE PARTICIPARE:
II.1. Condiţii generale:
1. Să aibă cetățenie română sau a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiția să aibă domiciliul sau reședința în România;
2. Cunosc foarte bune a limba română (scris și vorbit);
3. Să fie absolvent(ă) al/a unui program de studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în cadrul unei instituții de învățământ superior în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al parcurilor industriale şi experienţă în domeniile menționate mai sus de cel puțin 7 ani;
4. Să nu se afle în niciuna din situțiile prevăzute la la art.4, art. 30 alin.(9), art.33, art.36 alin.(7) din OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
5. Să fie apt(ă) din punct de vedere medical (atestată pe bază de documente medicale);
6. Să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar;
7. Să nu fi fost condamnat definitiv printr-o hotărâre judecătorească pentru săvârșirea unor infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică infăptuirea justiției, infracțiuni de fals, infracțiuni contra patrimoniului, infracțiuni prevăzute în Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, cu modificările și completările ulterioare, sau infracțiuni prevăzute de Legea nr. 85/2014 prvind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare;
8. Să nu fi făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege;
9. Să nu se afle în conflict de interese care să îl facă incompatibil cu exercitarea calității de membru în Consiliul de administrație al societății pentru care a aplicat;
10. Să îndeplinească criteriile prevăzute în OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă, cu modificările și completările ulterioare și HG nr. 639/2023 privind normele de aplicare ale acesteia.
II.2. Condiţii specifice:
1. Pentru 2(două) posturi de membru în Consiliul de administrație: Să fie absolvent(ă) al/a unui program de studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în cadrul unei instituții de învățământ superior în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al parcurilor industriale şi experienţă în domeniile menționate mai sus de cel puțin 7 ani;
2. Pentru 1(un) post de membru în Consiliul de administrație: Să fie absolvent(ă) al/a unui program de studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în cadrul unei instituții de învățământ superior în domeniul economic şi experienţă în acest domeniu de cel puțin 7 ani;
- Să fie autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori să dețină experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administratie/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative.
3. Constituie avantaj experiența în domeniile experiența în guvernanță corporativă;
4. Cunoaşterea legislaţiei specifice domeniului de activitate al parcurilor industriale și, implicit, societăților comerciale, stipulată în bibliografie.
III. CRITERII DE SELECȚIE
Criteriile obligatorii care trebuie folosite în cadrul procedurii de selecție sunt diferențiate pe grupe și subgrupe după cum urmează:
Competențe: Competențe specifice sectorului de activitate al întreprinderii publice, competențe de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, Competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice.
Trăsături: reputație personală și profesională; integritate; independență, expunere politică, abilități de comunicare interpersonală.
Alte criterii: rezultate economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrieri în cazierul fiscal și judiciar, criterii de gen.
Modalitatea de evaluare: observarea și analiza reacțiilor și a răspunsurilor candidaților prin raportare la profilul consiliului și profilul candidatului, alinierea cu Scrisoarea de așteptări.
IV. DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII:
1. Cererea de înscriere;
2. Curriculum vitae în format Europass conform HG nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae;
3. Cazier judiciar și cazier fiscal;
4. Copii după acte de studii (pentru cei care au finalizat studiile în străinătate este necesară dovada echivalării studiilor eliberată de Ministerul Educaţiei – Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor);
5. Copie act identitate, copia certificatului de căsătorie sau a altor acte de stare civilă în cazul schimbării numelui;
6. Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională, respectiv, vechimea în specialitatea studiilor (Copie carnet de muncă, adeverințe, alte documente doveditoare);
7. Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
8. Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor;
9. Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal;
10. Declarații pe propria răspundere privind îndeplinirea condițiilor generale, conformitatea documentelor şi informațiilor prezentate în dosar, lipsa conflictului de interese şi a situațiilor de incompatibilitate, etc.;
Documentele din dosar vor fi numerotate și opisate.
Formularele necesare depunerii candidaturii se regăsesc pe site–ul Primăriei orașului Vălenii de Munte, secțiunea Guvernanță corporativă.
Toate documentele menționate mai sus sunt obligatorii, lipsa cel putin a unuia dintre acestea duce la respingerea candidaturii.
Originalele documentelor din dosarul candidatului vor fi prezentate ulterior pentru a putea fi cerficate de către secretarul comisiei de selecție.
V. CANDIDATURILE:
Candidaturile și documentele solicitate se vor depune în termen de 30 zile de la data publicării anunţului, până cel târziu în data de 31 martie 2025, ora 16.00, astfel:
- în format letric la sediul Primăriei orașului Vălenii de Munte, compartiment Registratură, strada Berevoești, nr. 3A, în plic închis şi sigilat. Candidaţii vor primi un număr de înregistrare şi data depunerii candidaturii.
Pe plic se va menționa numele, prenumele și domiciliul candidatului, precum și “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii Prahova Industrial Parc SA”.
- în format electronic la adresa de e-mail primariavaleniidemunte@yahoo.com
Reguli obligatorii petru transmiterea dosarului în format electronic:
- Mesajele e-mail de depunere a candidaturilor în format electronic vor avea ca subiect “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii Prahova Industrial Parc SA”- numele şi prenumele candidatului.
- Formularele completate vor fi transmise în format pdf.
- Copiile documentelor solicitate vor fi scanate și salvate ca documente separate, având în titlu tipul documentului, numele și prenumele candidatului.
- Dosarele electronice NU vor fi transmise prin aplicații de transfer de fișiere. În cazul în care dimensiunea dosarului depășește capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate.
Rezultatul analizei dosarelor va fi comunicat fiecărui candidat în termenul prevăzut de lege.
Data, ora şi locul desfăşurării interviului vor fi comunicate ulterior fiecărui candidat.
Persoana de contact: Oțelea Delia-Georgiana–tel. 0244 280816
Informații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei orașului Vălenii de Munte, județul Prahova, str. Berevoești, nr 3A, et.1 camera 14, la numărul de telefon 0244280816 sau pe adresa de e-mail primariavaleniidemunte@yahoo.com.