Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Analist Servicii Clienti, Bucuresti

Apt New Business Solutions S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Profilul candidatului ideal:
  • Absolvent al Facultății de Finanțe-Bănci sau al unui domeniu conex. Master în Marketing reprezintă un avantaj.
  • Cunoștințe de analiză financiară și de contabilitate, înțelegerea principiilor economice, capacitatea de a înțelege analize de piață și de a sintetiza informații financiare.
  • Abilități de vânzare.
  • Foarte bune abilități de comunicare verbală, relaționare, persuasiune și de redactare a textelor.
  • Abilități de utilizare a suitei Microsoft Office, cel puțin la nivel mediu.
  • Atenție la detalii, buna organizare a timpului.
  • Pragmatism și capacitate de adaptare.
  • Dorința și preocuparea de a învăța și a evolua într-o carieră de vânzări în domeniul financiar-bancar.
  • Spirit de echipă și capacitatea de a lucra independent.
  • Carnet auto categoria B.

Descrierea jobului

Suntem în căutarea unui Analist Servicii Clienți pentru clientul nostru FINAGROM.
Având o cultură antreprenorială, în care fiecare om contează ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂și contribuie activ și un sistem de valori organizaționale bazat pe dezvoltare, succes, inovație și sustenabilitate, FINAGROM este dedicată sprijinirii sectorului agribusiness românesc prin operațiuni personalizate de finanțare a producției, comerțului și investițiilor.

Ce responsabilități vei avea în calitate de Analist Servicii Clienți:
  • Identificarea și atragerea clienților potențiali solvabili în vederea dezvoltării de noi afaceri și a creșterii sau menținerii afacerilor existente.
  • Gestionarea activităților legate de portofoliul de credite desemnat, inclusiv realizarea de analize financiare pentru evaluarea capacității financiare și a solvabilității debitorilor.
  • Gestionarea relațiilor cu clienții și identificarea nevoilor și oferirea de suport și soluții adaptate acestora.
  • Întocmirea de rapoarte și redactarea de documente relevante, inclusiv monitorizarea și raportarea tendințelor economice.
  • Colaborarea cu echipa de marketing și strategie pentru promovarea produselor și a brandului societății și atingerea obiectivelor de business.

Ce îți oferă această oportunitate:
  • Dezvoltare profesională: Vei beneficia de formare continuă și ocazia de a te dezvolta într-un domeniu financiar dinamic, cu impact direct asupra economiei agricole.
  • Mediu de lucru stimulativ: Vei lucra într-un mediu antreprenorial, orientat spre succes, inovație și sustenabilitate.
  • Salariu motivant.
  • Contribuție valoroasă: Vei juca un rol activ în susținerea fermierilor și dezvoltarea sectorului agribusiness românesc, având un impact pozitiv asupra comunității.

Ești interesat/ă?
Dacă te regăsești în acest profil și ești gata pentru o nouă provocare profesională, APLICĂ!
Publicat 25 Sept. 2024 Reactualizat 25 Sept. 2024 Expiră 25 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.