Analist Servicii Clienti, Bucuresti
Apt New Business Solutions S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Profilul candidatului ideal:
- Absolvent al Facultății de Finanțe-Bănci sau al unui domeniu conex. Master în Marketing reprezintă un avantaj.
- Cunoștințe de analiză financiară și de contabilitate, înțelegerea principiilor economice, capacitatea de a înțelege analize de piață și de a sintetiza informații financiare.
- Abilități de vânzare.
- Foarte bune abilități de comunicare verbală, relaționare, persuasiune și de redactare a textelor.
- Abilități de utilizare a suitei Microsoft Office, cel puțin la nivel mediu.
- Atenție la detalii, buna organizare a timpului.
- Pragmatism și capacitate de adaptare.
- Dorința și preocuparea de a învăța și a evolua într-o carieră de vânzări în domeniul financiar-bancar.
- Spirit de echipă și capacitatea de a lucra independent.
- Carnet auto categoria B.
Descrierea jobului
Suntem în căutarea unui Analist Servicii Clienți pentru clientul nostru FINAGROM.
Având o cultură antreprenorială, în care fiecare om contează ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂și contribuie activ și un sistem de valori organizaționale bazat pe dezvoltare, succes, inovație și sustenabilitate, FINAGROM este dedicată sprijinirii sectorului agribusiness românesc prin operațiuni personalizate de finanțare a producției, comerțului și investițiilor.
Ce responsabilități vei avea în calitate de Analist Servicii Clienți:
Ce îți oferă această oportunitate:
Ești interesat/ă?
Dacă te regăsești în acest profil și ești gata pentru o nouă provocare profesională, APLICĂ!
Având o cultură antreprenorială, în care fiecare om contează ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂și contribuie activ și un sistem de valori organizaționale bazat pe dezvoltare, succes, inovație și sustenabilitate, FINAGROM este dedicată sprijinirii sectorului agribusiness românesc prin operațiuni personalizate de finanțare a producției, comerțului și investițiilor.
Ce responsabilități vei avea în calitate de Analist Servicii Clienți:
- Identificarea și atragerea clienților potențiali solvabili în vederea dezvoltării de noi afaceri și a creșterii sau menținerii afacerilor existente.
- Gestionarea activităților legate de portofoliul de credite desemnat, inclusiv realizarea de analize financiare pentru evaluarea capacității financiare și a solvabilității debitorilor.
- Gestionarea relațiilor cu clienții și identificarea nevoilor și oferirea de suport și soluții adaptate acestora.
- Întocmirea de rapoarte și redactarea de documente relevante, inclusiv monitorizarea și raportarea tendințelor economice.
- Colaborarea cu echipa de marketing și strategie pentru promovarea produselor și a brandului societății și atingerea obiectivelor de business.
Ce îți oferă această oportunitate:
- Dezvoltare profesională: Vei beneficia de formare continuă și ocazia de a te dezvolta într-un domeniu financiar dinamic, cu impact direct asupra economiei agricole.
- Mediu de lucru stimulativ: Vei lucra într-un mediu antreprenorial, orientat spre succes, inovație și sustenabilitate.
- Salariu motivant.
- Contribuție valoroasă: Vei juca un rol activ în susținerea fermierilor și dezvoltarea sectorului agribusiness românesc, având un impact pozitiv asupra comunității.
Ești interesat/ă?
Dacă te regăsești în acest profil și ești gata pentru o nouă provocare profesională, APLICĂ!
Publicat
25 Sept. 2024
Reactualizat
25 Sept. 2024
Expiră
25 Oct. 2024
Joburi similare