Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Analist servicii client

CHEMIROL agro România
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

CHEMIROL agro România angajează:
Analist servicii client
Dacă ești pasionat(ă) de domeniul în care profesezi, pui toate proiectele în aplicare cu entuziasm și profesionalism și, în plus, faci toate aceste lucruri cu voie bună, atunci ești potrivit(ă) în echipa noastră!

Ești potrivit(ă) dacă ai:
  • Experiență în domeniul economic/financiar-bancar;
  • Studii superioare finalizate, profil economic;
  • Abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
  • Seriozitate, responsabilitate, integritate, punctualitate în respectarea termenelor;
  • Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă;
  • Limba engleză - nivel conversațional;
  • MS Office.

Descrierea jobului

Ar trebui să ne ajuți în realizarea următoarelor atribuții:
  • Întocmirea și analiza elementelor din procedura internă, pentru a valida acordarea/refuzul creditării la termen pentru vânzările de input-uri agricole, în baza solicitărilor echipei de vânzări;
  • Raportarea și urmărirea soldurilor clienților;
  • Raportarea datelor solicitate către societatea de asigurări colaboratoare;
  • Calculul la termen al discount-urilor comerciale, conform comenzilor aprobate;
  • Elaborarea dispozițiilor cu privire la clienții debitori cu termene scadente depășite, în vederea redactării și trimiterii somațiilor de plată către aceștia.
La noi atitudinea remarcabilă se răsplătește! Ne dorim sa stai focusat(ă) și îți oferim un pachet de beneficii, care să îți recompenseze efortul.

CV-ul se va trimite pe adresa de email: recrutare@chemirol-agro.ro;
Pentru detalii, sunați la 0735 199 917.

Descrierea companiei

Chemirol – cel mai mare distribuitor de inputuri pentru agricultură din Polonia
Povestea Chemirol începe în 1990, la Mogilno, de la un distribuitor local de produse de protecție a plantelor la un lider în servicii agricole și un specialist în consultanță agricolă. Compania a reușit să își croiască un drum atât de sigur încât a ajuns deja în aproape toate fermele din Polonia și nu numai, bucurându-se de încrederea tot mai mare a clienților și de o recunoaștere incontestabilă a viziunii sale. După trei decenii, cei peste 2000 de angajați confirmă prin munca, ambiția și angajamentul lor că marca Chemirol se identifică doar cu soluții dovedite, fiabile și sigure. Extinderea pe piața românească a Grupului Chemirol a început în anul 2008 prin achiziționarea întregului pachet de acțiuni al unui distribuitor local situat în Arad. Astăzi, Chemirol Agro este prezent la nivel național prin reprezentanții echipei comerciale, iar planul pe termen lung este similar cu cel din Polonia, o creștere constantă și continuă. Chemirol Agro România are 5 principii pe care se bazează pentru a organiza întreaga activitate:

1. Conduita de afaceri transparenta Respectăm clienții, partenerii și echipa. Suntem transparenți cu activitățile noastre, oferim șanse egale tuturor și promovăm inițiativa. Ne asigurăm că serviciile și produsele sunt de înaltă calitate, iar prețurile noastre sunt corecte. Astfel, formăm relații prospere de coexistență.
2.Contribuția pentru o societate prosperă Cuvintele sunt inutile fără acțiuni concrete – prin activitățile Chemirol, alături de clienții și partenerii noștri, creăm un mediu sigur, concentrat pe afaceri, pentru agricultorii români.
3. Creșterea eficienței companiei Suntem conștienți că o firmă nu poate sta pe loc – de aceea, depunem efort continuu către evoluție personală și profesională a echipei. Concret, punem în aplicare noi concepte, admitem reglementări legale, respectăm culturi regionale și oferim aport activ la dezvoltarea economică și socială a țării.
4. Grija pentru angajați Chemirol n-ar exista fără munca, pasiunea și perseverența celor care vin la serviciu în fiecare zi. Am creat o cultură organizațională care acordă prioritate fiecărui angajat, îi respectă individualitatea și care promovează lucrul în echipă.
5. Coexistența clientului cu natura Știm că viața armonioasă înseamnă un echilibru între tehnologie și natură. Este cu atât mai important în acest domeniu de activitate. De aceea, protejăm resursele naturale, promovăm activități ecologice și găsim punctul ideal de echilibru – pentru noi și pentru clienții noștri.

Publicat 17 Febr. 2025Reactualizat 17 Febr. 2025Expiră 19 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.