Candidatul Ideal
Acest job ti se potriveste daca ai:
- Abilități avansate de utilizare a MS Excel și a altor instrumente de analiză;
- Cunoștințe de bază în domeniul instalațiilor (nu este necesar un nivel avansat);
- Gândire analitică, atenție la detalii și abilități de rezolvare a problemelor;
- Bune abilități de comunicare și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic
Descrierea jobului
- Analiza ofertelor și evaluarea marjelor de profitabilitate pentru produsele RSL;
- Analiza ofertelor complexe realizate de departamentul tehnic;
- Monitorizarea costurilor și identificarea oportunităților de optimizare;
- Colaborarea cu echipele de vânzări, achiziții și marketing;
- Contribui la realizarea obiectivelor de vanzare la nivelul regiunii Ardeal.
- Dezvoltarea și implementarea de strategii pentru maximizarea marjelor și îmbunătățirea competitivității.
Descrierea companiei
Romstal, parte a Romstal Group este o companie specializată în comercializarea echipamentelor de instalații pentru construcții ce activează pe piețele din România, Moldova, Ucraina, Serbia și Bulgaria. În prezent, avem la nivel național o rețea de 72 de magazine, două centre logistice și peste 1.300 de angajați.
Ce facem noi în Romstal? Ne dorim să inspirăm oamenii – angajați, clienți, parteneri – în timp ce răspundem nevoilor prezentului, cu grijă pentru generațiile viitoare. Găsim întotdeauna soluții moderne pentru provocările moderne ale vieții și investim real în dezvoltarea angajaților noștri. Tocmai de aceea, vrem ca tu să ai la îndemână atât abilitățile, cât și cunoștințele pentru a deveni cea mai bună variantă a ta, ca profesionist.
Vino la Romstal și alege-ți un job SMART pentru viitorul tău!