Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Analist financiar

INCRESSA SERVICES SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Rolul de Analist Financiar implică planificarea și monitorizarea bugetară, analiza financiară și raportarea datelor relevante pentru luarea deciziilor strategice. Responsabilitățile includ supravegherea execuției bugetului, evaluarea costurilor și beneficiilor proiectelor de investiții, precum și identificarea oportunităților de optimizare a resurselor financiare.

Descrierea jobului

Responsabilități principale:

Planificare și bugetare

· Participă la procesul de bugetare și planificare financiară (întocmirea și prezentarea bugetului anual de venituri și cheltuieli).

· Monitorizează execuția bugetului (bugetat vs. previzionat vs. realizat) și oferă recomandări strategice pentru corectarea abaterilor.

· Realizează previziuni financiare pe termen scurt și lung, actualizând proiecțiile în funcție de contextul economic.

Analiză și raportare

· Analizează costurile și beneficiile proiectelor de investiții, restructurare sau reorganizare.

· Elaborează rapoarte și prezentări financiare pentru echipa de conducere și părțile interesate.

· Identifică oportunități de creștere și eficientizare a resurselor financiare.

Control financiar și relații externe

· Monitorizează și verifică capex-urile proiectelor investiționale.

· Asigură buna desfășurare a contractelor cu furnizorii și clienții companiei.

Profilul candidatului:

Studii și experiență

· Studii superioare în domeniul economic/financiar-contabil.

· Experiență anterioară în analiză financiară, bugetare și forecast constituie un avantaj.

Competențe tehnice

· Utilizare avansată a pachetului Office (Excel – nivel avansat).

· Abilități excelente de analiză și interpretare a datelor financiare.

· Experiență în raportare și control financiar.

Abilități personale

· Capacitate de a comunica eficient concepte financiare complexe.

· Atenție la detalii și gândire strategică.

· Spirit de echipă și adaptabilitate într-un mediu dinamic.

· Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional.

Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră cu privire la această oportunitate profesională! Dorim să precizam că veți fi contactat de către un recruiter Antal doar dacă experiența dumneavoastră corespunde cu rolul pentru care ați aplicat. CV-ul dumneavoastră va fi păstrat în baza noastră de date pentru viitoarele oportunități profesionale care pot fi potrivite pentru următorul pas în carieră.

Prin aplicarea la acest job acordați companiei Antal Romania/Biroul Cluj-Napoca consimțământul scris și permisiunea deplină de a păstra CV-ul în sistemele Antal și de a-l trimite clienților Antal în vederea evaluării ca și candidat pentru pozițiile disponibile în organizațiile acestora.

Sunteți informat că datele dumneavoastră vor fi păstrate conform Politicii de Confidențialitate a Antal (https://www.antal.com/privacy).

Vă mulțumim că luați în considerare o carieră alături de noi!

Descrierea companiei

Antal International - Suntem experți în industria globală de căutare și selecție de personal - lucrăm cu talente profesionale și manageriale la nivel mondial. În fiecare zi, ajutăm companiile din întreaga lume să găsească talentele de care au nevoie pentru a le stimula creșterea, profitul și succesul pe termen lung.

Publicat 28 Febr. 2025Reactualizat 28 Febr. 2025Expiră 30 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.