Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ANALIST FINANCIAR

WORLDWIDE GAS S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte
Studii superioare in cadrul unei facultati de profil financiar-contabil sau economic;
MS Office (Word, Excel - nivel avansat)
Limba engleza –nivel avansat;
Minimum 5 ani experienta intr-o pozitie similara;
Cunostinte solide economice;
Cunostinte de legislatie fiscala si contabila.
Experienta anterioara intr-o pozitie de contabil/office manager reprezinta un plus.

​Abilitati
Abilitatea de a consolida, analiza, interpreta si prezenta raportari si situatii financiare complexe si/sau previziuni;
Abilitatea de a planifica, implementa si administra informatii financiare si sisteme de control;
Cunoasterea principiilor, proceselor si standardelor pentru analiza si raportare financiara integrate;
Abilitatea de a stabili prioritati si de a respecta termenele limita;
Abilitati excelente de comunicare si negociere, pentru a putea interactiona eficient cu clientii si a le oferi solutii personalizate;
Orientare ︂catre rezultate
Atentie la detalii si capacitatea de a analiza informatiile pentru a identifica nevoile si riscurile clientilor;
Abilitatea de a lucra in echipa si de a colabora cu colegii pentru a imbunatati performanta generala a departamentului;
Atitudine proactiva si dorinta de a invata continuu pentru a se adapta la schimbarile din industrie;
Experienta relevanta de specialitate;
Bune abilitati de comunicare; lucru in echipa; organizarea si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;
Abilitatea pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;
Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate in luarea deciziilor;
Capacitate dovedita de a face recomandari de afaceri bazate pe analiza financiara si intelegerea strategiei de afaceri;
Gandire logica, abilitati de investigare, capacitate de a integra volume mari de informatii si de a sumariza elementele relevante pentru a sprijini deciziile de afaceri;
Persoana proactiva;
Experienta de lucru intr-un mediu dinamic;

Descrierea jobului

Rolul principal:
Asigura suport in activitatea de analiza financiara si raportare, cu scopul de a furniza conducerii date corecte si ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀in timp util, necesare pentru elaborarea deciziilor de business.
Mentine relatia cu compania care intocmeste contabilitatea, furnizeaza documentele necesare si oferta informatiile solicitate de aceasta.

Responsabilitati:
Asigura informatii corecte si la timp in procesul de pregatire a pachetului lunar de raportare financiara si in procesul de bugetare (Sales, Direct Material Cost, Logistics, etc.);
Intocmeste lunar rapoarte de vanzari astfel incat echipa din conducere sa aiba disponibile, in orice moment, informatii relevante (reconcilierea volumelor de vanzari intre distributie si financiar pe model/client/destinatie, repartizarea vanzarilor pe grup de produse, intre companii, alti clienti);
Evalueaza riscul financiar si propune provizioane relevante (ex. discount-uri, garantii, epidemice, stoc cu miscare lenta sau fara miscare); se implica activ in proiecte de diminuare a stocurilor cu miscare lenta sau fara miscare, proiecte de diminuare costuri;
Participa activ la documentarea proceselor existente si sugereaza imbunatatiri ale acestora;
Dezvolta si intocmeste rapoarte la cerere, pentru a asigura suport diferitelor proiecte de business;
Faciliteaza si participa la diferite proiecte financiare si operationale ale fabricii, urmareste activitatea acestor proiecte, solutioneaza provocarile si recomanda actiuni de imbunatatire sau diminuare a riscurilor;
Furnizeaza informatii corecte si la timp pe parcursul desfasurarii proceselor de audit si control;
Raspunde de respectarea procedurilor grupului si a cerintelor fiscale in legatura cu responsabilitatile din fisa de post;
Realizeaza diverse raportari lunare/trimestriale/anuale pentru managementul companiei;
Centralizeaza si verifica datele de vanzari si cheltuieli primite din diverse surse, prelucrarea datelor in rapoarte si interpretarea lor;
Analizeaza variatiile actuale versus buget si interpreteaza diferentele semnificative catre management;
Intocmieste analiza de profitabilitate si interpretarea acesteia.

Descrierea companiei

Worldwide Gas S.R.L. este o companie noua in Romania, dar cu un background solid in UE. Avem experiență în domeniul producției industriale și am început o nouă afacere de succes în România. Valorile în care credem sunt profesionalismul, responsabilitatea, încrederea și implicarea.

Publicat 28 Aug. 2024 Reactualizat 12 Sept. 2024 Expiră 27 Sept. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.