Candidatul Ideal
Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;
Cunostinte avansate de operare PC (MS Office) – o buna cunoastere a programului Excel;
Extrem de bune abilitati de organizare, analiza, sinteza si acuratete in prelucrare si centralizare baza de date voluminoase;
Extrem de meticulos in organizare si atent la detalii, fire conștiincioasa si scrupuloasa la manipularea informatiilor/datelor;
Bun negociator;
Capacitate de a lucra in echipa, dar si independent;
Orientare catre rezultate si solutii de optimizare a activitatii;
Capabil de a lucra cu date limite, sub stres, program prelungit (in situatii particulare);
Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Experienta practica relevanta in domeniul garantiilor, asigurarilor si analizei financiare de minim 2 ani– constituie un avantaj;
Cunostiinte SAP, ERP- constituie un avantaj.
Cunostinte avansate de operare PC (MS Office) – o buna cunoastere a programului Excel;
Extrem de bune abilitati de organizare, analiza, sinteza si acuratete in prelucrare si centralizare baza de date voluminoase;
Extrem de meticulos in organizare si atent la detalii, fire conștiincioasa si scrupuloasa la manipularea informatiilor/datelor;
Bun negociator;
Capacitate de a lucra in echipa, dar si independent;
Orientare catre rezultate si solutii de optimizare a activitatii;
Capabil de a lucra cu date limite, sub stres, program prelungit (in situatii particulare);
Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Experienta practica relevanta in domeniul garantiilor, asigurarilor si analizei financiare de minim 2 ani– constituie un avantaj;
Cunostiinte SAP, ERP- constituie un avantaj.
Descrierea jobului
In mod specific, noul nostru coleg/noua noastra colega va avea, in principal, urmatoarele responsabilitati:
Gestionarea si coordonarea tuturor finantarilor de leasing financiar/operational ale grupului Selina: solicitare aprobare plafoane firme leasing, coordonare incheiere contracte achizitie, contracte leasing, etc;
Participarea la diverse analize financiare sau alte atributii din cadrul dep. Financiar (generare extrase conturi bancare, intocmire pacte cambiale instrumente garantare, intocmire situatii/rapoarte de statistica solicitate de catre INSSE, etc);
Solicitarea ofertelor in vederea incheierii si negocierii garantiilor aferente licitatiilor si lucrarilor contractate (garantii de participare la licitatii, garantii de buna executie, garantii sume retinute, etc);
Tinerea evidentei si actualizarea zilnica a tuturor garantiilor emise in cadrul grupului de companii SELINA: monitorizarea si verificarea zilnica a valabilitatii acestora, solicitarea prelungirii valabilitatii lor, monitorizarea zilnica si solicitarea la plata a ratelor primelor de asigurare, etc;
Luarea de masuri in vederea optimizarii costurilor cu aceste asigurari si garantii;
Participarea la efectuarea diverselor analize care implica aceste asigurari si garantii;
Colaborarea cu celelalte departamente interne.
Beneficii:
- Mediu de lucru la cele mai înalte standarde;
- Sistem de salarizare motivant;
- Echipă dinamică, pozitivă, atmosferă de respect și colegialitate;
- Programe de instruire la angajare, formare continua, acces la plaforme de training de specialitate.
Gestionarea si coordonarea tuturor finantarilor de leasing financiar/operational ale grupului Selina: solicitare aprobare plafoane firme leasing, coordonare incheiere contracte achizitie, contracte leasing, etc;
Participarea la diverse analize financiare sau alte atributii din cadrul dep. Financiar (generare extrase conturi bancare, intocmire pacte cambiale instrumente garantare, intocmire situatii/rapoarte de statistica solicitate de catre INSSE, etc);
Solicitarea ofertelor in vederea incheierii si negocierii garantiilor aferente licitatiilor si lucrarilor contractate (garantii de participare la licitatii, garantii de buna executie, garantii sume retinute, etc);
Tinerea evidentei si actualizarea zilnica a tuturor garantiilor emise in cadrul grupului de companii SELINA: monitorizarea si verificarea zilnica a valabilitatii acestora, solicitarea prelungirii valabilitatii lor, monitorizarea zilnica si solicitarea la plata a ratelor primelor de asigurare, etc;
Luarea de masuri in vederea optimizarii costurilor cu aceste asigurari si garantii;
Participarea la efectuarea diverselor analize care implica aceste asigurari si garantii;
Colaborarea cu celelalte departamente interne.
Beneficii:
- Mediu de lucru la cele mai înalte standarde;
- Sistem de salarizare motivant;
- Echipă dinamică, pozitivă, atmosferă de respect și colegialitate;
- Programe de instruire la angajare, formare continua, acces la plaforme de training de specialitate.
Descrierea companiei
Grupul nostru de Firme este unul din cei mai importanti competitori de pe piata constructiilor din vestul tarii.
Cu peste 1.000 de angajati si peste 400 de utilaje si echipamente, constituim o forta concurentiala puternica, capabila sa se mobilizeze rapid pentru realizarea unor lucrari de mare anvergura, de o calitate superioara, care ne certifica pozitia de lider.