-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Analist financiar / Analist atragere surse Targu Mures

NRG CABLES S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate in domeniul economic, profil financiar-contabil, inginerie economica sau o disciplina similara;
  • Disponibilitate relocare in Targu Mures;
  • Limba engleza nivel avansat;
  • Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
  • Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările;
  • Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
  • Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate;
  • Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
  • Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
  • Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
  • Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
  • Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelentă;
  • Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
  • Cunoștințe de legislație fiscală și contabilă;
  • Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Excel-nivel avansat);

BENEFICII:
  • Salariu NET 2000 EURO/ luna;
  • Abonament servicii medicale;
  • In caz de relocare se asigura cazare si plata chiriei pentru o locuinta pusa la dispozitie de catre companie;
  • Oportunitate de dezvoltare profesionala prin participarea la proiecte complexe și variate;
  • Libertate de mișcare, de a lua decizii si de a le implementa;
  • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica si ambitioasa in continua evolutie;

Descrierea jobului

Analiza si control financiar
  • Realizează analiza economico-financiară a companiei (lunar, trimestrial, semestrial, anual) atât la nivel general cât şi ︃​︁︆​︄︇​︈︉pe centre de ︁ profit. Interpretează rezultatele analizei şi propune soluţii de optimizare care rezultă din compararea rezultatelor cu cele anterioare, cu cifrele bugetate şi cu informaţiile din industrie;
  • Realizează analiza diagnostic a companiei, elaborează planurile de măsuri de corectare a deficienţelor constatate şi urmăreşte implementarea acestora şi eficacitatea lor;
  • Fundamentează din punct de vedere economic planurile de afaceri pe termen scurt, mediu şi lung, consolidează bugetele, defineşte constrângerile financiare şi se asigură de ȋnţelegerea acestora de către responsabilii de bugete. Se asigură de corectitudinea datelor cuprinse ȋn buget cu toate elementele acestuia;
  • Realizează analize pe categorii de cheltuieli si centre de costuri in scopul de a asigura repartizarea corespunzatoare a cheltuielilor pe centre de cost si segmente de activitate. Intocmeste rapoarte privind cheltuielile si propune masuri de reducere a acestora;
  • Pregăteşte rapoartele financiare care rezumă şi prognozează poziţia financiară a companiei. Transmite conducerii companiei raportări conform cerinţelor. Asigură suportul informaţional necesar luării deciziilor la nivel de board;
  • Culege, interpretează si modelează datele pentru realizarea analizei de profitabilitate si pentru a asigura exactitatea rezultatelor finale;
  • Verifică si alocă veniturile si cheltuielile pe centre de cost si/sau profit;
  • Actualizează informatiile solicitate in conformitate cu cerintele companiei;
  • Asigură expertiza economică si financiară a firmei;
  • Monitorizează costurile companiei si alte elemente legate de balanta contabilă;
  • Este implicat in procesul de bugetare, garantează relevanta ipotezelor luate in calcul;
  • Intocmeste analiza riscurilor;
  • Urmareste respectarea bugetului, propune masuri corective;
  • Coordonează urmarirea financiar-contabilă a proceselor de investitii;
  • Defineste si participă la construirea instrumentelor de lucru, inclusiv sisteme informatice, care să-i permită o mai buna eficientă in functia sa;
  • Responsabil cu furnizarea informatiilor economice cerute de entitatile catre care raporteaza;
  • Participă la intocmirea bugetelor de productie;
  • Analizează pierderile tehnologice pe produse;
Atragere surse
  • Gestioneaza relatia cu institutiile financiare si face demersuri pentru obţinerea liniilor de credit, a creditelor de investiţii şi a altor active financiare ȋn condiţii optime din punct de vedere operativitate şi costuri implicate;
  • Realizează analize periodice ale contractelor de finanţare, ale pieţei financiar-bancare şi sesizează aspectele ce pot afecta compania sub aspectul costurilor şi riscurilor de finanţare, oportunităţile şi ameninţările pe care le are compania din punct de vedere al finanţării. Propune soluţii de exploatare a oportunităţilor financiare şi de evitare a riscurilor/ ameninţărilor;
  • Gestionează relaţia cu fondurile de garantare a creditelor. Elaborează politica generală a companiei în domeniul garanţiilor şi ipotecilor;
  • Analizează oportunitatile de finanţare prin mezanin de capital, venture capital, emisiuni de acţiuni/ obligaţiuni. Propune accesarea acestor tipuri de fonduri ȋn funcţie de nevoile companiei şi de proiectele de investiţii pe care aceasta le derulează;
  • Evaluează costurile şi riscurile asociate şi le expune conducerii executive; coordonează analiza şi evaluarea economică a proiectelor de investiţii, analizează oportunitatea finanţării parţiale sau integrale prin astfel de instrumente; analizează condiţiile pieţei, structurează şi dimensionează oferta companiei, coordonează elaborarea prospectelor, obţinerea avizelor, derularea şi monitorizarea ȋntregului proces; coordonează acţiunile de tip due dilligence ȋn situaţia ȋn care se decide ȋn acest sens.
  • Monitorizează aplicarea legilor, normelor metodologice, ordinelor si instructiunilor in vigoare pentru domeniul in care lucreaza (impreuna cu departamentul „Legal” sau cu avocatul companiei);
  • Intocmeste raportul de activitate care trebuie sa cuprinda cele 5 planuri: anual, semestrial, lunar, saptamanal, zilnic cu liste TO DO;
Activitatea se desfasoara de la birou, la punctul de lucru din Acatari, judetul Mures.
Publicat 20 Nov. 2024 Reactualizat 26 Nov. 2024 Expiră 20 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.