Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Analist - Comisioane și Stimulente - VODAFONE ROMÂNIA

Instore Power Provider
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Rol : În calitate de Analist - Comisioane și Stimulente, vei avea o misiune importantă în organizație, asigurând calculul corect ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀și la timp al comisioanelor pentru canalele de vânzare alocate. Vei fi implicat în pregătirea și prezentarea analizei de impact financiar pentru modificările aduse schemei de comisionare și te vei asigura că baza de raportare folosită la comisionare este stabilă și consistentă. Această poziție îți oferă oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra succesului organizației noastre.

Program de lucru: full time, L -V, sediul Globalworth Tower, București

Recrutăm pentru că evoluăm!

Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă:

  • Ai minimum 1 an experiență în analizarea datelor financiare, manipularea datelor, gestionarea compensațiilor, în roluri de : Analist financiar, Analist de date, în industria Telecom sau în domenii conexe;
  • Ai gândire analitică și atenție la detalii;
  • Ai abilități de calcul, de planificare și prioritizare a activitătilor;
  • Ai abilități de procesare tabele excel, text, rapoarte din diferite baze de date;
  • Ai abilități de a livra rezultate precum și de a lucra sub presiune;
  • Cunoști limba engleză – la nivel mediu/avansat;
  • Ai cunoștințe avansate Excel și medii Access.

Cum îți desfășori activitatea:

  • Vei calcula cu precizie comisioanele pentru canalele de distribuție alocate și le vei trimite către parteneri;
  • Vei gestiona cererile de reconciliere venite de la parteneri sau de la agenții de vânzări în termenele agreate;
  • Vei participa activ în proiectele care au un potențial impact asupra sistemului de comisionare și vei comunica detaliile proiectului tuturor factorilor interesați;
  • Vei analiza și negocia modificările propuse, calcula impactul financiar și oferi recomandări;
  • Te vei asigura că sistemul de raportare pentru comisionare este updatat și vei oferi suport în cadrul exercițiilor bugetare trimestriale.

Beneficii :

  • Tichete de masa;
  • Smartphone, Laptop;
  • Abonament medical la clinică privată;
  • Oferte speciale la abonamente și terminale;
  • Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional;
  • Acces la o mare varietate de cursuri și resurse de învățare;
  • Susținere și promovare în carieră;
  • Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii certificată Top Employer pentru al treilea an consecutiv și de a fi printre primii care află despre ultimele noutăți din sfera tehnologiei.

Descrierea companiei:

Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în transformarea digitală pe piețele emergente. La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucrăm pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

De ce Vodafone?

Suntem certificați Top Employer pentru al treilea an consecutiv de către Top Employers Institute.

Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării.

Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă.

Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon. Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume.

Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.

Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de muncă motivant și incluziv, în care talentul este cu adevărat recunoscut și recompensat.

Alatură-te astăzi companiei Vodafone Romania!

Together we can!

IPP (Instore Power Provider) este furnizorul Vodafone România pentru servicii de Acquisition Account Manager.

Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.

Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.

Descrierea companiei

Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.

Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.

Publicat 6 Sept. 2024 Reactualizat 13 Sept. 2024 Expiră 6 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.