Candidatul Ideal
- Experienta in vanzari de produse alimentare ;
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte operare PC (Excel, Word);
- Disponibilitate pentru deplasari;
- Bune abilitati de comunicare si negociere, atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor, spirit intreprinzator.
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte operare PC (Excel, Word);
- Disponibilitate pentru deplasari;
- Bune abilitati de comunicare si negociere, atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor, spirit intreprinzator.
Descrierea jobului
- Identificarea potentialilor clienti si estimarea potentialului si bonitatii acestora;
- Prezentarea si promovarea produselor fabricii de paine si produse panificatie;
- Colaborare permanenta cu beneficiarii si potentialii beneficiari ai societatii;
- Monitorizeaza: preturile practicate pe piata la produsele similare, produsele noi aparute pe piata, expunerea corespunzatoare a produselor proprii in locatiile beneficiarilor;
- Urmareste evolutia vanzarilor pe fiecare client deservit;
- Atingerea target-ului de vanzari alocat;
- Atingerea numarului de clienti stabilit;
- Implementarea politicilor comerciale ale firmei;
- Imbunatatirea continua a retelei de distributie.
Beneficii : Tichete de masa, bonus de performanta, prime de sarbatori.
- Prezentarea si promovarea produselor fabricii de paine si produse panificatie;
- Colaborare permanenta cu beneficiarii si potentialii beneficiari ai societatii;
- Monitorizeaza: preturile practicate pe piata la produsele similare, produsele noi aparute pe piata, expunerea corespunzatoare a produselor proprii in locatiile beneficiarilor;
- Urmareste evolutia vanzarilor pe fiecare client deservit;
- Atingerea target-ului de vanzari alocat;
- Atingerea numarului de clienti stabilit;
- Implementarea politicilor comerciale ale firmei;
- Imbunatatirea continua a retelei de distributie.
Beneficii : Tichete de masa, bonus de performanta, prime de sarbatori.
Descrierea companiei
Grupo Bimbo este cel mai mare grup de baking din lume, prezent in 35 de tari. Cu peste 150,000 de oameni parte din echipele companiei, in jurul lumii, si 234 de unitati de productie, scopul Grupo Bimbo este acela de a "hrani o lume mai buna" prin produse nutritive si delicioase. Printre cele mai puternice branduri care fac parte din portofoliul romanesc al grupului se numara: Vel Pitar, Trei Brutari, French Toast, Grau Intreg, Chef Gourmand 7 Seminte,
Domneasca, Boiereasca, Postavaru, Poieni, TAKIS, Kira.
Domneasca, Boiereasca, Postavaru, Poieni, TAKIS, Kira.